به مدت شش روز؛

نمایشگاه تایپوگرافی تحت عنوان به نام دنیا در سنندج برپا می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۱:۲۵:۳۹
کد خبر: ۸۰۱۷۴۱
نمایشگاه تایپوگرافی تحت عنوان به نام دنیا در سنندج برپا می شود
نمایشگاه تایپوگرافی تحت عنوان به نام دنیا از روز یک شنبه به مدت شش روز در گالری سوره سینما بهمن سنندج برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در کردستان؛ مهری بیدل هنرمند 25 ساله سنندجی فارغ التحصیل رشته گرافیک با گرایش ارتباط تصویری با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در یک نمایشگاه تایپوگرافی با دو شیوه تابلو و" نیو میدیا آرت" 22 اثر تایپوگرافی خود را از یکشنبه 30 دی ماه به مدت شش روز لغایت بهمن ماه 97 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج در معرض نمایش علاقه مندان قرار می دهد.

بیدل از سال 1387 و در اوایل دوران دبیرستان فعالیت هنری خودرا آغاز کرده و با توجه به علاقه ای که به کارهای گرافیکی داشته دیپلم گرافیک رایانه ای را در هنرستان کیمیا گذراند و سپس در دانشگاه علمی کاربردی سنندج دوره فوق دیپلم گرافیک و در دانشگاه آزاد واحد سنندج در مقطع کارشناسی رشته  گرافیک با گرایش ارتباط تصویری فارغ التحصیل شد.

او تاکنون در 12 نمایشگاه گروهی پوستر ، عکس و تایپوگرافی حضور داشته و عنوان برتر بخش تایپوگرافی چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در اصفهان  و کسب رتبه برتر جشنواره پوستر بیداری در کنار عناوین دیگر بخشی از موفقیت هایی است که در این مدت کسب کرده است.

در این نمایشگاه 12 پوستری که به صورت تابلو ارائه شده که 10 تابلو دیگر در قالب نیو میدیا آرت با تکنیک دستی کار و به صورت دیجیتال و چاپ در معرض نمایش عموم قرار داده شده است.

گفتنی است، این نمایشگاه یکشنبه 30 دی ماه ساعت 16 در محل گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج  بازگشایی و در مدت زمان برپایی از ساعت  16 الی 20 آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز