استاندار کردستان؛

کنگره مشاهیر، فرصتی برای معرفی چهره‌ های شاخص بین المللی کورد است

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۰۸:۰۲:۵۲
کد خبر: ۸۰۲۹۷۴
کنگره مشاهیر، فرصتی برای معرفی چهره‌ های شاخص بین المللی کورد است
استاندار کردستان گفت: با برگزاری کنگره مشاهیر می خواهیم چهره کورد هایی را که به جهان خدمت کرده اند برجسته کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه هماهنگی کنگره مشاهیر کورد ضمن تاکید بر اینکه این برنامه باید کاری ماندگار باشد، گفت: کنگره مشاهیر کورد علاوه بر معرفی و شناساندن هرچه بیشتر چهره های شاخص بین المللی کورد، موجب تداوم ارتباط آنها با کردستان شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: امید است برنامه های کاری رئیس جمهور امکان حضور او را در کنگره را فراهم کند و این مهم نیز پیگیری خواهد شد.

مرادنیا با بیان اینکه این کنگره نباید تنها در سطح ایران برگزار شود و شامل همه کورد های ساکن در هر نقطه از جهان می شود، یادآور شد: افرادی که در این کنگره معرفی می شوند باید چهره های مهم و دارای وجاهت و مقبولیت همه آحاد قوم کورد باشند.

او در پایان سخنان خود بیان کرد: برگزاری کنگره مشاهیر کُرد می تواند نقشی بسیار مهمی در زدودن ذهنیت های منفی از کردستان داشته باشد که امیدواریم این کنگره به شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

در پایان این جلسه از فراخوان مقاله و وبسایت کنگره رونمایی شد.

گفتنی است، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان دبیرخانه اجرایی و دانشگاه کردستان به عنوان دبیرخانه علمی کنگره تلاش دارند با شناسایی مشاهیر کورد سراسر جهان، این کنگره را در اوایل اردیبهشت ماه برگزار کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز