عذرخواهی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بابت قطع درختان مجموعه ورزشی تختی

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۵:۰۴:۲۴
کد خبر: ۸۰۳۷۴۶
درپی قطع درختان مجموعه ورزشی تختی ارومیه ، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی از همه مردم استان و شهروندان ارومیه‌ای عذرخواهی کرد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالله چمن‌گلی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سومین جلسه شورای ورزش همگانی که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مدیران کل و نمایندگان دستگاه های اجرایی استان برگزار شد، ضمن عذرخواهی از مردم استان بالاخص شهروندان ارومیه ای و جامعه بزرگ ورزشی و جوانان به جهت قطع درختان مجموعه ورزشی تختی که اوایل هفته رخ دادگفت: قطع درختان مجموعه ورزشی تختی که خاطرات زیادی با آن درختان داریم و با آنها زندگی کرده ایم اتفاق ناگواری بود که موجب ناراحتی همگان گردید.

وی گفت: این درختان جزئی از حیات و زندگی ما بودند و شخص بنده با آنها زندگی کرده ام، به آنها آب داده ام و وجود آنها طراوتی خاص به مجموعه ورزشی تختی داده بود.
چمن گلی ادامه داد: بی شک حفظ محیط زیست و درختان وظیفه عمومی است و امیدواریم همگی در حفظ سرمایه‌های طبیعی نهایت تلاش را انجام دهیم و بابت این اتفاق از عموم مردم استان بویژه شهروندان شریف ارومیه‌ای و جامعه ورزش و جوانان عذرخواهی می کنم و با خاطیان برخورد لازم و جدّی صورت خواهدگرفت.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز