#جشن_بزرگ_چهل_سالگی

حماسه حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ همسرایان فجر و سرودهای انقلابی دانش آموزان لرستانی

۱۳۹۷/۱۱/۲۲ - ۱۳:۲۲:۵۲
کد خبر: ۸۱۱۱۷۹
حماسه حضور دانش‌آموزان و فرهنگیان لرستانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ همسرایان فجر و سرودهای انقلابی دانش آموزان لرستانی
فرهنگیان و دانش آموزان لرستانی صبح امروز همزمان با سراسر کشوردر راهپیمایی با شکوه یوم الله 22 بهمن حضور یافته و تجلی دیگری از همدلی، وحدت و انسجام ملی را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور گسترده  در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن، همدل و همراه با ملت قهرمان ایران، ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمان‌های بلند حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر، بار دیگر با حضور حماسی خود، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی ثبت کرده و دگرباره  چشم طمع دشمنان کینه توز و فریب خوردگان آنان را کور و  نا امید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان در حاشیه این مراسم گفت : انقلاب اسلامی  ایران با داشتن ویژگی‌های ممتاز و بی بدیل در عرصه‌های مختلف، یک قدرت بی‌نظیر را در ایستادگی و مقابله با دشمنان فراهم کرده است که این امر نشأت گرفته از روحیه معنوی و اسلام خواهی و مقاومت و ایثار ملت بزرگ ایران است.

 

اوضمن تقدیر از حضور پر رنگ جامعه ی فرهنگیان و دانش آموزی در مراسم جشن چهلمین سالگرد استقرار نظام اسلامی ،تصریح کرد دانش آموزان و فرهنگیان استان لرستان پس از گذشت چهل سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با افتخار به گذشته و امید به آینده‌ای درخشان در راهپیمایی سراسری ٢٢ بهمن ماه که نماد بصیرت، همدلی و انسجام  است،  بار دیگر وحدت و همبستگی خود را در مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های استکبار به به نمایش گذاشته اند .

 

قابل ذکر است در این مراسم گروه سرود همسرایان فجر  با حضور دانش آموزان لرستانی در جایگاه اصلی به اجرای سرودهای منتخب انقلابی و محلی پرداختند .

همچنین به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گروه سرود ناحیه یک خرم آباد با سرپرستی طاهر مرادی در میدان شهدا و خیابان انقلاب سرودهای بسیار زیبایی را در سمع و نظر راهپیمایان اجرا کردند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز