مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین:

شماره تلفن ۱۵۲۶ آماده ارائه مشاوره مالیاتی به مودیان است

۱۳۹۸/۰۲/۲۲ - ۱۳:۴۸:۲۴
کد خبر: ۸۴۵۱۳۰
شماره تلفن ۱۵۲۶ آماده ارائه مشاوره مالیاتی به مودیان است
پورامیدی گفت: شماره تلفن ۱۵۲۶ آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره مالیاتی به مودیان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در آستانه فصل تسلیم اظهارنامه های مالیاتی، از آمادگی سامانه رسیدگی به شکایات وارتباط مردمی (۱۵۲۶) جهت دریافت پیشنهادها، انتقادات و سوالات مالیاتی مودیان خبرداد.

پورامیدی با بیان اینکه سامانه ۱۵۲۶ضمن فراهم کردن زمینه ارتباط سریع و آسان مودیان محترم با کارشناسان مالیاتی، موجب تسریع در روند انجام فرایند مالیاتی می شود، افزود: این سامانه با هدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع راه اندازی شده است که مودیان محترم می توانند به صورت ۲۴ساعته به طرح پیشنهادها، شکایات، گزارش فرار مالیاتی و سوالات خود بپردازند تا در جهت تحقق حقوق مردم ودولت گام برداریم.

وی همچنین اظهار داشت: باتوجه به نزدیکی موعد تسلیم اظهارنامه های مالیاتی مشاغل، مودیان محترم مالیاتی می توانند سوالات خود را در زمینه ثبت نام شماره اقتصادی و نحوه تکمیل اظهارنامه الکترونیکی مطرح کرده و به کمک این سامانه نسبت به چگونگی تکمیل اظهارنامه اطلاع حاصل پیدا کنند .

مدیرکل امور مالیاتی استان به سایر قابلیت های این سامانه نیز اشاره کرد و افزود: این سامانه همچنین آماده پاسخگویی در خصوص نحوه ارسال فهرست معاملاتی، ثبت الکترونیکی صندوق فروش و مالیات بر درآمد حقوق می باشد.

مالیات 2

 

 

نظر شما