مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

در صورت تحقیر امت اسلامی جانانه دفاع میکنیم

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۲:۰۹:۰۳
کد خبر: ۸۴۸۸۳۶
در صورت تحقیر امت اسلامی جانانه دفاع میکنیم
حجت الاسلام نورالله ولی نژاد گفت: اسلام هم دین صلح و هم دین دفاع است اگر دشمن باعث تحقیر امت اسلامی شود جدی دفاع می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا: حجت الاسلام نورالله ولی نژاد در مراسم میلاد امام حسن مجتبی (ع) در جمع اصحاب رسانه گلستان ضمن بیان اینکه لقب کریم اهل بیت به امام حسن مجتبی (ع) به دلیل دستگیری ایشان به نیازمندان بود، خاطرنشان کرد: ایشان در طول عمر پر برکت خود چندین بار تمام ثروت و اموال خود را به فقرا بخشیدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دین اسلام به هیچ وجه دین جنگ طلب نیست اما درصورتی که دشمن باعث تحقیر امت اسلامی شود، مردم از کشور و دین خود دفاع و مبارزه خواهند کرد کمااینکه این موضوع بارها در تاریخ ثبت شده است.

 حجت الاسلام ولی نژاد به صلح امام حسن مجتبی (ع)  با حاکم شام که از اتفاقات مهم دوران زندگی این حضرت بود اشاره کرد و ادامه داد:  این صلح نشان دهنده این است که گاهی میتوان در شرایطی صلح کرد و گاهی باید جنگید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با تاکید بر اینکه دین اسلام دین دفاع است, بیان داشت : در صورتی که دشمن سر ستیز داشته باشد جانانه دفاع خواهیم کرد و نمیگذاریم حقمان ضایع شود زیرا این را در مکتب اهل بیت چون امام حسین (ع) و امام حسن (ع) آموخته ایم.

وی در پایان به ارادت برادران و خواهران اهل سنت به اهل بیت اشاره کرد و اذعان داشت: محبت به خاندان پیامبر (ص) تنها مختص شیعیان نیست.

 

نظر شما