عملکرد مثبت سوارکاران البرز/ سوارکاری البرز می تواند بازویی توانمند برای فدراسیون باشد

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۳:۱۹
کد خبر: ۸۵۸۱۱۰
عملکرد مثبت سوارکاران البرز/ سوارکاری البرز می تواند بازویی توانمند برای فدراسیون باشد
مدیرکل ورزش و ورزش و جوانان البرز عملکرد هیئت سوارکاری استان را مثبت ارزیابی کرد.

به گزارش برنا از البرز، امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در مجمع سالیانه هیئت سوارکاری که صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در هیئت، اظهار کرد: اهمیت سوار کاری از آنجایی مشخص می شود که این رشته یکی از ورزش های مورد تأکید معصومین و بزرگان دین بوده و در میان مردم نیز علاقمندان زیادی دارد.

وی افزود: قطعا با توجه به پتانسیل بالای ورزشی البرز، با مدیریت و برنامه ریزی صحیح می توانیم سوارکاری استان را در سطح کشور، آسیا و حتی جهان مطرح کنیم.

غفرانی با اشاره به حضور پر رنگ البرزی ها در مسابقات مختلف، تأکید کرد: سوارکاری البرز می بایست به سمتی پیش رود که بتواند در تیم ملی دارای جایگاه شود.

وی ادامه داد: ورزشکاران البرز همواره نشان داده اند که علیرغم امکانات کم و محدود، عناوین و مقام های قابل توجهی را از آن خود کرده اند و سوارکاران استان نیز از این قضیه مستثنی نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز بیان کرد: همواره نگاه و لطف فدراسیون سوارکاری به البرز زیاد بوده و با قطعیت می گویم که سوارکاری البرز می تواند بازویی توانمند برای فدراسیون باشد.

وی با اشاره به توانایی البرز در برگزاری مسابقات و میزبانی ها تصریح کرد: در همین جلسه برای اجرا و میزبانی از هر برنامه ای که دیگر استانها قادر به انجام آن نسیتند، اعلام آمادگی می کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز