دهمین دوره لیگ دسته اول کبدی بانوان باشگاه‎های کشور - سبزوار

درخشش تیم کبدی بانوان کرمانشاه در مسابقات باشگاه‎های کشور

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۰۸:۲۶:۰۶
کد خبر: ۸۶۸۷۴۲
درخشش تیم کبدی بانوان کرمانشاه در مسابقات باشگاه‎های کشور
دختران کبدی کار کرمانشاهی توانستند در دو نوبت صبح و بعداظهر تیم های کرمان و آذربایجان غربی را به ترتیب با نتیجه ۴۵ بر ۲۵ و ۳۵ بر ۲۴ مغلوب خود سازند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه، مختار صیدی رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه گفت: این دوره از رقابت های به میزبانی شهرستان سبزوار طی روزهای ۱۷ لغایت ۲۰ تیرماه با عنوان جام کرامت و بمناسبت گرامیداشت سردار شهید رشید اسلام شهید غلامرضا پروانه در حال برگزاری است.

صیدی اضافه کرد: این رقابتها با حضور ۱۹ تیم در حال برگزاری است که وزن کشی و جلسه هماهنگی لیگ دسته اول عصر روز دوشنبه ۱۷ تیر ماه با حضور مسئولان فدراسیون کبدی برگزار شد‌.

او با بیان اینکه دختران کبدی کار کرمانشاهی از آمادگی بالای برخوردار هستند، افزود: در اولین روز از برگزاری این مسابقات، دختران کبدی کار کرمانشاهی توانستند در دو نوبت صبح و بعداظهر تیم های کرمان و آذربایجان غربی را به ترتیب با نتیجه ۴۵ بر ۲۵ و  ۳۵ بر ۲۴ مغلوب خود سازند.

رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه ادامه داد: این تیم بدون اسپانسر به این مسابقات اعزام شد که  تنها حامی مالی این تیم هیات کبدی استان است.

او در پایان حمایت همه جانبه مسئولین و بخش خصوصی را خواستار شد و گفت: با حمایت مالی به این تیم نتایج خوبی کسب خواهد شد و امید می رود به لیگ برتر صعود کنند.

گفتنی است مربیگری این تیم را ثریا سیفی برعهده دارد.

 

نظر شما