شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی بانوان کشور را داریم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۱۲:۱۳:۵۵
کد خبر: ۸۷۱۳۰۷
شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی بانوان کشور را داریم
هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در اصفهان برگزار می‌شود که خراسان رضوی یکی از شانس های کسب مدال در این مسابقات است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، سعید حسین زاده مقدم در خصوص هیئت‌های شهرستان‌های استان اظهار کرد: از ابتدای سال هیئت های چناران، کلات، باخرز، سبزوار و گناباد راه اندازی و فعال کردیم.

وی ادامه داد: حدود 1000 و پانصد کیلوگرم وزنه و میله را خریداری و در اختیار شهرستان ها قرار دادیم، همچنین در تربت جام، خانه وزنه برداری را افتتاح کردیم.

حسین زاده در خصوص لیگ استانی عنوان کرد: پس از 17 سال لیگ استان را راه اندازی کردیم که دوره اول آن، 31 خرداد ماه در قوچان برگزار شد، و دوره های بعدی آن، شهریور ماه در تربت حیدریه، آبان ماه در فریمان و دی ماه در مشهد صورت خواهد گرفت.

هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی در خصوص وزنه برداری بانوان بیان کرد: هم اکنون 4 نفر از بانوان وزنه بردار استان در اردوی تیم ملی حضور دارند، همچنین مهدیه قنبری از چناران را به مسابقات جهانی چین اعزام کردیم.

حسین زاده تصریح کرد: مسابقات قهرمانی بانوان کشور در اصفهان برگزار می‌شود که خراسان رضوی یکی از شانس های کسب مدال در این مسابقات است، چرا که سال گذشته نیز بانوان استان به مقام دوم این رقابت ها دست یافتند.

وی افزود: بانوان استان در چارچوب قوانین و شرعیات با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند، همچنین علاوه بر فعال بودن بانوان در مشهد، بانوان تربت جام نیز فعال شده است.

هیئت وزنه‌برداری خراسان رضوی گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با آستان قدس رضوی، سالنی در اختیار ما قرار گرفت که آن را تجهیز کردیم و بزودی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و رئیس فدراسیون وزنه برداری افتتاح خواهد شد.

نظر شما