ندا شهسواری در گفت و گو با برنا کرمانشاه؛

تمرکزم روی انتخابی المپیک است/ امسال در تیم دانشگاه آزاد تهران هستم

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۹:۲۳:۰۴
کد خبر: ۸۷۲۱۰۵
تمرکزم روی انتخابی المپیک است/ امسال در تیم دانشگاه آزاد تهران هستم
بانوی پینگ پنگ‌باز المپیکی ایران گفت: امسال بیشترین تمرکز را روی انتخابی المپیک دارم، باید رنکینگم را بیشتر ارتقا بدهم تا جایگاه خوبی در سیدبندی مسابقات برای انتخابی المپیک داشته باشم.

ندا شهسواری بانوی پینگ پنگ‌باز المپیکی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا در کرمانشاه از وضعیت تمرینات خود گفت: امسال بیشترین تمرکز را روی انتخابی المپیک دارم که انفرادی آن در فروردین ماه برگزار می شود.

شهسواری ادامه داد: همه برنامه ریزی و تمریناتم برای این است که بتوانم تمام پرتورهایی که امسال وجود دارد را شرکت کنم که بتوانم رنکینگم را بیشتر ارتقا بدهم و جایگاه خوبی در سیدبندی مسابقات برای انتخابی المپیک داشته باشم.

شهسواری اضافه کرد: فدراسیون برای ما هر ماه تمریناتی را برگزار می کند حالا به مدت 15 روز یا 20 روز ولی بنا بر اینکه نزدیک به مسابقات باشد مدت آن کم و زیاد می شود اما هر ماه ما اردوی تیم ملی را داریم.

او درباره چگونگی برگزاری انتخابی المپیک گفت: مسابقات انتخابی المپیک مانند رشته های دیگر نیست که چند دور مسابقه برگزار شود، فقط یک دور مسابقه برگزار می شود آن هم در فروردین ماه که نفر برتر در آنجا برای حضور در المپیک 2020 انتخاب می شود.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز بانوان کشورمان گفت: امسال به احتمال 90 درصد در تیم دانشگاه آزاد تهران هستم.

این ملی پوش کرمانشاهی در آخر از وضعیت این رشته ورزشی در کرمانشاه گفت: روند پیشرفت در تنیس روی میز کرمانشاه خداراشکر خوب است، علاقه مندان و کسانی که استعداد های خوبی دارند در پینگ پنگ زیاد شدند و به سالن های مختلفی که من در جریان هستم مراجعه می کنند و حتی مقام های خوبی هم در تور های ایرانی به دست می آورند، حتی تا 16 نفر برتر و 8 نفر برتر هم پیش می روند و این خیلی پوئن مثبتی است برای پینگ پنگ کرمانشاه که نسبت به چند سال پیش بیشتر پیشرفت کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز