گرگان قهرمان چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۱۰:۵۱:۰۱
کد خبر: ۸۷۲۶۰۸
گرگان قهرمان چهارمین المپیاد ورزشی گلستان شد
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان گفت: چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان با قهرمانی گرگان و کسب مقام های دوم و سوم گنبد کاووس و علی‌آباد به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ بهمن طیبی اظهار داشت: در این مسابقات گرگان با کسب ۵۴ طلا، ۲۲ نقره و ۳۲ برنز در صدر تیم‌های شرکت کننده ایستاد و کاروان گنبد کاووس با ۳۳ طلا، ۲۶ نقره و ۳۱ برنز و علی آباد کتول با ۱۴ طلا ،۲۲ نقره و ۱۸ برنز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان همچنین گفت: نتایج سه دوره قبلی این المپیاد نشان دهنده راه صحیح برگزیده شده برای کشف استعدادهای رشته های گوناگون است.

بهمن طیبی اظهار داشت: پس از برگزاری چند دوره موفق این رویداد استانی، نخستین المپیاد کشوری با الگوبرداری از المپیاد گلستان از سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم‌های بندرترکمن، کمالان، کردکوی، بندرگز، کلاله، نوکنده، رامیان، آزادشهر، گالیکش، مینودشت، آق قلا، گمیشان، خان ببین، بهاران، مراوه تپه، گلدشت، چشمه ساران، داشلی برون، وشمگیر رتبه‌های بعدی این رقابتها را بدست آوردند.

چهارمین المپیاد ورزشی گلستان با حضور پنج هزار ورزشکار دختر و پسر در ۱۶ رشته ورزشی در سراسر استان به مدت یک ماه برگزار شد.

براساس اعلام اداره کل ورزش و جوانان استان سرانه فضای ورزشی هر گلستانی ۰/۵۶ مترمربع است.

گلستان افزون بر ۵۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز