برگزاری طرح ملی تابستانه با ورزش در خراسان رضوی

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶:۲۵
کد خبر: ۸۷۳۸۱۸
برگزاری طرح ملی تابستانه با ورزش در خراسان رضوی
رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی طرح‌ ملی تابستانه با ورزش را برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هانیه امانی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دستور مقام عالی وزارت و فتاحی، مدیر کل ورزش و جوانان استان ستاد برگزاری این طرح ملی اوایل تیرماه با حضور معاون ورزش و روسای هیئت های ورزش روستایی و بازی های بومی محلی، ورزش های همگانی ،پزشکی ورزشی و انجمن های ورزشی برگزار شد.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین خانواده ها، غنی کردن اوقات فراغت نونهالان، نوجوانان و جوانان استان و استعداد یابی پویایی ورزش روستاها است.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی ضمن اشاره به برگزاری طرح با شعار خانواده فعال، تابستان جذاب گفت: این طرح همزمان با سایر استان ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

امانی ادامه داد: طرح ملی تابستانه با ورزش با اجرای هفتگی جشنواره های محلی، همگانی، ورزش صبحگاهی و عصرگاهی، پیاده روی خانوادگی و دارت با مشارکت مناطق شهرداری و همراه با پایش سلامت در مناطق کم برخوردار و برخوردار برگزار می‌ شود.

وی اضافه کرد: در شهرستان های استان با عنوان جام خوشه چین در رشته های دوومیدانی، فوتبال، والیبال، طناب کشی و چوبکشی در بین روستاییان در مرحله اول در حال برگزاری است.

رئیس گروه توسعه ورزش همگانی خراسان رضوی امانی ضمن تشکر از حمایت فتاحی مدیر کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد:خراسان رضوی در بحث توسعه ورزش همگانی در کشور همچنان پیشتاز است و به هر شهرستانی که برنامه ریزی موفقی با مشارکت بالای مردم داشته باشد، اعتبار خوبی تخصیص داده می‌شود، همچنین پبش بینی می‌شود، تا پایان طرح 200 هزار مشارکت را داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز