"شهریار رحمانی" در گفت وگو با خبرگزاری برنا:

نگاه سلیقگی به بوکس لرستان برداشته شده است / مسیر حرکت بوکس استان موفقیت آمیزاست / حمایت های خوب "کریمی" از بوکس نتیجه بخش بوده است

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۷:۱۹
کد خبر: ۸۹۳۱۵۰
نگاه سلیقگی  به بوکس لرستان برداشته شده است  / مسیر حرکت بوکس استان موفقیت آمیزاست / حمایت های خوب کریمی از بوکس نتیجه بخش بوده است
دبیر فدراسیون بوکس ورییس هیئت بوکس لرستان به برنا گفت: هیئت بوکس لرستان وضعیت خوبی دارد ودر حال حاضر خودش رابه عنوان یک قدرت بوکس درکشور مطرح کرده است .

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ رحمانی در این گفت وگو ،اظهار کرد:  بوکس لرستان  با توجه به ظرفیت بالا وسابقه ایی که در سنوات گذشته دربحث کسب افتخارملی  داشته است  مدتی مغفول مانده بودولی  خوشبختانه امروز با کمک اداره کل ورزش وجوانان وحمایت هایی که سید علی کریمی مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان از بوکس استان انجام داده اند  این ورزش  دارد به آن جایگاه واقعی خودش برمی گردد.

او با بیان اینکه بوکس لرستان بهتراز  از این هم می تواند باشد ،افزود: بوکس استان نیاز به حمایت بیشتری  دارد.

رحمانی تصریح کرد: قبل از این مدت   پنج ماهه   که هیئت بوکس استان را تحویل گرفتیم رنکینگ ما در کشور22 بود و همچنین  آمارورزشکاران سازمان یافته در وضعیت بسیار پایینی قرار داشت اما امروز باید این نوید را بدهیم که هیئت استان وضعیت خوبی دارد و  بوکس لرستان در تمام مسابقات کشوری  درتمام رده ها روی سکو قرار گرفته  وخودش را به عنوان یک قدرت بوکس درکشور مطرح کرده است .

  رییس هیئت بوکس لرستان با اشاره به عملکرد پنج ماهه بوکسور های استان ،گفت: کسب عنوان دومی درمسابقات نوجوانان کشوری به میزبانی  خرم آباد ،کسب عنوان سومی در مسابقات جوانان کشوری درشهر کرمانشاه ،جایگاه سوم در المپیاد استعداد های برتر در روزهای اخیر به میزبانی  شهرستان سقزدر استان کردستان از جمله موفقیت های بوده که هیئت بوکس استان در این مدت گنج ماه کسب کرده است .

 اوبا بیان اینکه نگاه به بوکس لرستان یک نگاه استانی است ونگاه های سلیقه ایی برداشته شده است مسیر حرکت بوکس استان را موفق ارزیابی کرد و یادآورشد: بخش بزرگی از موفقیت هایی که طی این مدت کسب شده حاصل زحمات وتلاش هیئت ها ومربیان شهرستانی است  و گواه این ادعا هم حضور قهرمانان و مربیان  از شهرستان های مختلف استان در کنار تیم ها است که سهم عمده وبه سزایی در موفقیت  تیم های استان دارند .

رحمانی بیان کرد:  قبلا سهم بوکس لرستان مربوط به دو یا سه شهرستان بود که امروز این نگاه برچیده شده واز تمام ظرفیت های استان در راستای موفقیت بوکس استان استفاده می شود  به طوریکه در حال حاضر از دورترین روستاهای استان در ترکیب تیم استان نفراتی وجوددارد .

 رییس هیئت بوکس لرستان با تاکید براینکه تلاش ما این است که یک تیم موفق از لرستان  راهی مسابقات کشوری شود ،گفت: بار فنی ورزشکاران مد نظر ما قرار دارد به طوریکه در زمیان مسابقات المپیا د کشوری  از کادر فنی خواسته ام که نگاه شان به پیش رو بوده  واز همین الان برروی موفقیت در  مسابقات شکست حصر آبادان  ،قهرمانی کشورو امیدهای کشور که 5 مهر در آبادان برگزار خواهد شد  متمرکز شود .

رحمانی حضور قهرمانان ومربیان لرستانی در اردوهای تیم ملی بوکس را از دیگر موفقیت های کسب شده هیئت بوکس استان عنوان کرد وادامه داد: امروز آمارقابل توجهی از حضور بوکسورهای لرستانی در رده های مختلف تیم ملی وجوددارد همچنین در بحث حضور مربیان سهم خود را گرفته ایم و مربیانی مانند مرتضی سپهوند  در کنار تیم ملی نوجوانان قرار دارد .

او  اضافه کرد: درنظر داریم از مربیانی که شرایط خوبی داشته  واز بارفنی لازم هم  برخوردارند در بقیه رده های تیم های ملی  استفاده کنیم .

 رحمانی با بیان اینکه کج سلیقه گی ها وکج خلقی هایی در بوکس لرستان وجوددارد ، گفت: دوستانی هستند که  تحت عنوان خودزنی موضوعات را فردی نگاه می کنند و اهمیت جایگاه تیم بودن را در نظر نمی گیرند ولی  ما هدفمان را نقطه گذاری کرده ایم ودر این مسیر  به خوبی حرکت می کنیم .

 او ادامه داد: ما مسیرروبه رو را می بینیم و به موضوعاتی که بخواهند سرعت ما را بگیرند و در روند رشد ما تعلل  ایجادکنند نگاه نمی کنیم .

دبیر فدراسیون بوکس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مناطق سیل زده استان ، یادآورشد: یک پک وسایل ورزشی حاوی ملزومات بوکس را با کمک دکتر ثوری رییس فدراسیون برای شهرستان سیل زده پلدختر ارسال کردیم وبا توجه به اینکه  سالن بوکس پلدختر پس از سیل مخرب آماده بهره برداری است در صدد هستیم تا  در بحث تجهیزات هیئت بوکس پلدختر را پوشش دهیم .

  شهریار رحمانی همچنین تاکید کرد: این مسیرروبه رشد و موفقیت های بوکس استان باحمایت های آقای کریمی مدیرکل ورزش وجوانان لرستان به دست آمده است  وتلاش ما این است تا  در ارزیابی های عملکردی  بوکس لرستان در رتبه نخست کشور قرار بگیرد .

گفت وگو: جودکی نژاد

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز