رئیس هیات دوومیدانی لرستان:

حضور ۳ ورزشکار لهستانی در دوومیدانی لرستان / این ورزشکاران از نفرات برتر رنکینگ اروپا هستند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۲:۴۶:۴۹
کد خبر: ۸۹۳۱۵۹
حضور ۳ ورزشکار لهستانی در دوومیدانی لرستان / این ورزشکاران از نفرات برتر رنکینگ اروپا هستند
"سیاوش سپهوند" از حضور ۳ ورزشکار لهستانی در تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در لیگ برتر کشور خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان؛ سپهوند روز دوشنبه با اشاره به برنامه چهار ساله در دوومیدانی استان به خبرنگاران، اظهار کرد: در سال دوم این برنامه توانسته ایم ورود به مسابقات قهرمانی کشور، جذب اسپانسر و حضور در مسابقات لیگ قهرمانی برتر کشور را داشته باشیم.

او با اشاره به هزینه های بالای ورزش قهرمانی،افزود:حضور در لیگ برتر کشور حسن های خوبی دارد که با کمک اسپانسر، ورزشکاران خوب و نخبه لرستانی بتوانند از این ظرفیت در لیگ برتر استفاده کنند.

 سپهوندتصریح کرد: به همت هیئت دوومیدانی استان لرستان، دو تیم در دو بخش در لیگ برتر کشور شرکت کرده اند، که در بخش  آقایان تیم  پلیمر  خلیج فارس خرم آباد و در بخش بانوان تیم  دانشگاه آزاد لرستان حضور دارند.

رئیس هیات دوومیدانی لرستان خاطر نشان  کرد:  مسابقات لیگ برتر کشور در سه مراحل برگزار خواهد شد،که مرحله اول این مسابقات انجام شده است و در این مرحله  در بخش آقایان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رده ششم  کشور قرار گرفت و در بخش بانوان تیم دانشگاه آزاد لرستان با اقتدار قهرمان لیگ برتر کشور شد و مرحله دوم این مسابقات ۱۴و ۱۵ شهریورماه در تهران برگزار می شود.

او گفت: با توجه به قهرمانی تیم بانوان لرستان در لیگ برتر کشور، این رویداد مهم می‌تواند برای ورزشکاران لرستان یک آینده نگری باشد که در سطوح بالاتری قرار بگیرند تا بتوانیم سالیان سال تیمی در لیگ برتر و با کیفیت بهتری داشته باشیم.

سپهوند  با اشاره به تیم آقایان نیز  افزود: با توجه به صحبت‌هایی صورت گرفته با آقای حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس بعنوان اسپانسر، تیم   باشگاهی در سال‌های آینده با اقتدار و با برنامه بهتری رو به جلو حرکت خواهد کرد.

اوبا اشاره به قانون لیگ برتر که هر باشگاه می تواند سه ورزشکار خارجی را جذب کند ،گفت:  اتفاق خوبی که در این زمینه صورت گرفته این است که ما توانسته ایم ۳ ورزشکار لهستانی را در دوومیدانی لرستان جذب کنیم که این ورزشکاران در رشته‌های پرش طول، سه گام ،چکش و پیاده‌روی شرکت خواهند کرد.

سپهوند بیان کرد: این ورزشکاران از نفرات برتر رنکینگ اروپاهستند و جذب این ورزشکاران در خیلی از جهات می‌تواند به دوو میدانی لرستان و حتی دوومیدانی کشور کمک کند و با توجه به رکوردهای ورزشکاران لهستانی که رکوردهای بسیار بالایی می باشد می‌توانند رکورد ملی و باشگاه‌های ایران را جابجا کنند و این رخداد باعث انگیزه ورزشکاران می شود و سطح کیفی لیگ برتر را بالا می‌برد.

او ادامه داد:  سعی ما بر این است که حضور این ورزشکاران لهستانی را تا مرحله سوم در لرستان داشته باشیم و از تجربیات و ظرفیت آنها برای ورزشکاران استفاده کنیم.

رییس هیئت دو ومیدانی لرستان یادآورشد:  بعد از پایان مسابقات باشگاه‌های کشور، بلافاصله به سمت آموزش و بالا بردن سطح آگاهی مربیان حرکت خواهیم کرد و برنامه بسیار جامع و کاملی برای آموزش در نظر گرفته شده  و حتی به دنبال جذب مربی خارجی به خصوص در رشته پرتاب ها هستیم و چون لرستان  در رشته پرتاب ها رکوردار کشور می باشد این رشته نیازمند ترمیم بیشتری است.

سیاوش سپهوند گفت: از آقای کیهانی ریاست محترم فدراسیون دوومیدانی، سید علی کریمی مدیر کل ورزش و جوانان لرستان که همیشه خودش را عضو دو و میدانی می‌داند، از مربیان، روسای هیئت‌های ورزشی ،آقای رحمتی مدیرعامل پلیمر خلیج فارس  بعنوان حامی دوومیدانی و از مسئولین دانشگاه آزاد به عنوان حامی دوو میدانی لرستان تقدیر و تشکر می نمایم.

 

 

نظر شما