اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۴ - ۱۲:۳۶:۰۶
کد خبر: ۸۹۸۰۴۶
اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی باید جدی گرفته شود
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: مدیران حوزه فرهنگ باید این موضوع را جدی بگیرند که هرگونه فعالیت فرهنگی در جامعه باید منشا اثر بوده و در باورهای مردم جای بگیرد.

به گزارش خبرنگار برنا از قزوین؛سیده حمید زرآبادی نماینده مردم قزوین البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین روز یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان قزوین تصریح کرد: بسیاری از دغدغه‌های موجود جامعه را می‌توان از آمارهای رسمی منتشر شده دریافت و با یک برنامه‌ریزی منسجم و مدون درصدد رفع آنها برآمد.
 این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: متاسفانه به نظر می‌رسد برخی اقدامات صورت گرفته فرهنگی در جامعه اثرپذیری لازم را در بین مردم برجای نگذاشته و این مساله به دلیل یکپارچه نبودن برنامه‌ها و کارهای صورت گرفته است.
 وی یادآور شد: امروز نیز اگر مشاهده می‌کنیم فردی به مرحله‌ای می‌رسد که کنترل روانی خود را از دست می‌دهد و اتفاقی را حادث می‌شود باید به ریشه‌یابی آن بپردازیم.
 به گفته وی، اگر قبل از اینکه فرد را مقصر بدانیم، ریشه مسایل را به درستی درک کنیم و به درستی قدم برداریم، اقدامات ما کارآمدتر خواهند بود.
 نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برخی از اقدامات ما به روز نبوده و یکپارچه نیستند، گفت: به عنوان مثال تدوین سند راهبری جدا از بیانیه گام دوم ارایه شده از سوی مقام معظم رهبری نبوده و پیشنهاد می‌شود جداگانه مورد بررسی قرار نگیرد.
زرآبادی خاطرنشان کرد: هر کاری در حوزه فرهنگ باید براساس یک الگو و رفتار باشد تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

 

نظر شما