حساب ویژه ای بر روی ورزشکاران استان در پارا المپیک باز کرده ایم

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۴:۱۶:۱۱
کد خبر: ۹۲۳۹۴۸
حساب ویژه ای بر روی ورزشکاران استان در پارا المپیک باز کرده ایم
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ما برای المپیک و پارا المپیک 2020 حساب ویژه ای بر روی ورزشکاران استان باز کردیم و امیدواریم حداقل 12 نفر از خراسان رضوی در رشته های مختلف در پارا المپیک حضور داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، فرزاد فتاحی در دوازدهمین مراسم بزرگداشت روز ملی و هفته پارا المپیک در میان جمعیت چند هزار نفری جانبازان و معلولین استان، ضمن تبریک این روز اظهار کرد: شما جانبازن و معلولین با حضورتان در فعالیت های ورزشی ثابت کردید بسیاری از توانایی ها را دارید و توانستید دوشا دوش سایر ورزشکاران برای کشورمان افتخار آفرینی کنید.
وی افزود: گرامیداشت روز جانبازان و معلولین در دنیا، نشان دهنده اهمیت و توانایی های این قشر است و تمامی مسئولین ارشد دنیا به این نتیجه رسیدند که قابلیت های بسیار خوب شما، منجر به توسعه سلامت روحی و جسمی در سایر اقشار جامعه خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: خراسان رضوی با جمعیتی بالغ بر 140 هزار جانباز و معلول، می‌تواند در رشته های مختلف ورزشی جایگاه بسیار خوبی را از آن خود کند.
فتاحی ادامه داد: حضور 7 نفر از شما در پارا المپیک گذشته نشان می‌دهد که چه ظرفیت بزرگی در بین جانبازان و معلولین وجود دارد، همچنین حضور ورزشکاران استان در بازی های آسیایی نشان دهنده ظرفیت بزرگ استان در این حوزه است.
وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که زمینه فعالیت برای همه شما عزیزان فراهم شود. خوشبختانه فضاهای ورزشی خوبی در سطح استان ایجاد شده که در این راستا برای هزار و 870 ورزشکار سازمان یافته هیئت جانبازان و معلولین امکانات مناسبی داریم.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تلاش ما باید بر این باشد که جمعیت مخاطب ما همگی جذب ورزش شوند و امکانات را برای آن ها فراهم کنیم.
فتاحی عنوان کرد: ما برای المپیک و پارا المپیک 2020 حساب ویژه ای بر روی ورزشکاران استان باز کردیم و امیدواریم حداقل 12 نفر از خراسان رضوی در رشته های مختلف در پارا المپیک حضور داشته باشند.
وی اظهار کرد: یکی از توجهات وزارت ورزش و جوانان در طول سال های اخیر بر این بوده که تمام جوایز به صورت برابر بین سایر ورزشکاران و ورزشکارن جانباز و معلول تقسیم شود.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی بیان کرد: استاندار خراسان رضوی نیز برای ورزشکارانی که در المپیک و پارا المپیک سهیمه کسب کنند، مبلغ 100 میلیون تومان پاداش در نظر گرفته شده است.
فتاحی در پایان ضمن تشکر از همه ارگان هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، گفت: در جهت راهبری قهرمانان، هیئت های مختلفی همچون جانبازان و معلولین، ناشنوایان، نابینایان و بیماران خاص فعالیت می‌کنند که از آن ها کمال تشکر را دارم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز