قهرمانی البرز در اولین دوره جام پهلوانان آینده کشتی

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۴:۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۳۳۲۱۰
قهرمانی البرز در اولین دوره جام پهلوانان آینده کشتی
رئیس هیئت کشتی استان البرز از قهرمانی تیم البرز در اولین دوره جام پهلوانان آینده خبرداد و گفت: در این مسابقات که میزبانی البرز برگزار شد استان البرز رتبه نخست، تهران دوم و همدان عنوان سوم را از آن خود کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید یاری در ارتباط با برگزاری این مسابقات اظهار کرد: اولین دوره جام پهلوانان آینده با حضور 95 ورزشکار از استان های البرز، همدان، تهران، قزوین و شهرستان شهریار در سطح بسیار خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه شاهد روزهای بسیار خوبی در کشتی البرز هستیم گفت: برگزاری چنین مسابقاتی با حضور چهره های شاخص کشتی ایران نظیر کمیل قاسمی، علیرضا حیدری، علیرضا رضایی، حسن رحیمی و پرویز هادی نمایانگر قدرت کشتی استان و میزبانی قابل قبول البرز از مسابقات کشتی است.

نوجوانان خود را در مسابقات پهلوانان آینده محک زدند

حسن رحیمی ملی پوش و قهرمان کشتی المپیک در ارتباط با برگزاری این مسابقات گفت: نوجوانان و جوانان خود را در مسابقات پهلوانان آینده به خوبی محک زدند که امیدوارم با استمرار این دست مسابقات سنین پایه بیش از پیش در شرایط مسابقه قرار بگیرند.

البرز از قدیم جزو استان های کشتی خیز بوده است

کمیل قاسمی ملی پوش و قهرمان سابق المپیک نیز ضمن اشاره به موفقیت کشتی البرز در سطح ملی گفت: البرز از قدیم جزو استان های کشتی خیز و موفق در ورزش بوده است.

وی تصریح کرد: پرداختن به رده سنی پایه می تواند نوید بخش روزهای طلایی برای کشتی ایران باشد که امیدوارم با استمرار مسابقاتی نظیر پهلوانان آینده ورزشکاران در رده سنی پایه با انگیزه مضاعف جهت سرافرازی پرچم ایران تلاش کنند.

البرز همواره ورزشکاران زیادی را تقدیم ورزش ملی کرده است

علیرضا رضایی پیشکسوت و قهرمان سابق المپیک هم ضمن اشاره به سطح بالای مسابقات پهلوانان آینده گفت: البرز همواره جزو بهترین استان های کشور به لحاظ ورزشی بوده و ورزشکاران زیادی را تقدیم ایران کرده است.

وی افزود: میزبانی از این مسابقات برای البرز می تواند دستاوردهای خوبی داشته باشد و بستر مناسبی برای شکوفایی وخودباوری جوانان مهیا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز