اجرای موفق طرح استعدادیابی اسکواش در مدرسه ابتدایی تحسین مهرشهر

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۱۰:۳۵:۵۲
کد خبر: ۹۵۶۶۷۶
اجرای موفق طرح استعدادیابی اسکواش در مدرسه ابتدایی تحسین مهرشهر
رئیس هیئت اسکواش استان البرز گفت: طرح استعدادیابی اسکواش در مدرسه تحسین با موفقیت انجام شد و زنگ ورزش این مجموعه به رشته اسکواش اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سروش خندان دل اظهار کرد: خوشبختانه تمامی دانش آموزان مدرسه دخترانه تحسین جذب رشته اسکواش شده اند و دو ورزشکار از میان استعدادهای کشف شده به مقام بین المللی دست یافته اند.

وی با بیان اینکه البرز همچنان نیازمند توسعه زیرساخت ورزشی است گفت: به سهم خود در تلاش هستیم تا با توسعه زیرساخت های اسکواش در مسیر توسعه ورزش البرز در سطح کشور گام برداریم و با احداث کورت های استاندارد قادر به جذب بازیکنان بیشتری خواهیم بود.

رئیس هیئت اسکواش استان البرز خاطرنشان کرد: باتوجه به استقبال اهالی مهرشهر از اسکواش می بایست این رشته با تمرکز بیشتری در این منطقه از کرج فعالیت داشته باشد و بدون شک در آینده نزدیک تمامی امکانات مورد نظر فراهم خواهد شد.

استعدادهای ورزش باید از مدارس شناسایی شوند

مدیر مدرسه ابتدایی تحسین مهرشهر با اشاره به اهمیت زنگ ورزش در سیستم آموزشی کشور گفت: بدون شک زنگ ورزش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چراکه اعتقاد داریم استعدادهای ورزشی باید از درون مدارس شناسایی شوند.

سروناز چارلنگ در حاشیه مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال آور رشته اسکواش اظهار کرد: این رشته توسط هیئت اسکواش به ما معرفی شد و باتوجه به استقبال کم نظیر خانواده ها و دانش آموزان تصمیم به اجرای آن در مدرسه تحسین گرفتیم.

وی عنوان کرد: به تمامی مدیران مدارس پیشنهاد می کنم تا با حضور در کنار متولیان ورزش به توسعه ورزش همگانی و قهرمانی کمک کنند و دانش آموزان را با رشته های مختلف ورزشی آشنا کنند.

اسکواش به عنوان ورزش مدرسه ای شناخته شده است

مربی و مسئول کمیته استعدادیابی هیئت اسکواش استان البرز ضمن اشاره به اهمیت این رشته گفت: اسکواش به عنوان ورزش مدرسه ای شناخته شده و می بایست دانش آموزان با این رشته آشنا و نفرات مستعد به صورت حرفه ای جذب اسکواش شوند.

زینب شمس در حاشیه مراسم تقدیر از دانش آموزان مدال آور مدرسه دخترانه تحسین اظهار کرد: این مجموعه آموزشی برای نخستین بار اقدام به اجرای طرح استعدادیابی اسکواش کرد که این عمل از مدیر دبستان شایسته تقدیر است.

وی ضمن ابراز رضایت از استعدادهای موجود در بین دانش آموزان گفت: استعدادهای بی نظیری را مشاهده کردم که بدون شک هریک از آن ها در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

البرز پیشگام در طرح های استعدادیابی کودکان است

دبیر کمیته کودکان فدراسیون اسکواش ایران در خصوص عملکرد استان البرز در این حوزه گفت: البرز همواره یکی از استان های پیشگام در طرح های استعدادیابی کودکان بوده و با توسعه امکانات سخت افزاری انتظارات از این استان بالاتر می رود.

بهروزنیا اظهار کرد: استعدادهای خوبی در استان البرز شناسایی شده که قابلیت رقابت و کسب مقام در عرصه های بین المللی را نیز دارند و از این حیث می توانند آینده این رشته را تضمین کنند.

نسرین نیک نام نایب رئیس هیئت اسکواش استان البرز نیز در پایان با تقدیر از مدرسه تحسین گفت: این قبیل اقدامات شایسته تقدیر بوده و از مدیریت مدرسه دخترانه تحسین بابت توجه به امر ورزش تقدیر و تشکر می کنم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز