توسعه همکاری باشگاه ذوب آهن و آکادمی ورزش بلگراد

۱۴۰۰/۰۶/۱۴ - ۱۰:۲۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۲۹۲۲۸
توسعه همکاری باشگاه ذوب آهن و آکادمی ورزش بلگراد
در نشست نمایندگان باشگاه ذوب آهن و آکادمی ورزشی بلگراد توسعه همکاری ها و تبادل بازیکن بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب‌آهن، جلسه مشترک معاونین و مدیران باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان و آکادمی ورزشی بلگراد امروز (شنبه- ۱۳ شهریورماه) به دعوت آکادمی ورزشی بلگراد در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این جلسه طرفین پیرامون تاریخچه و امکانات دو آکادمی و پتانسیل های موجود برای تبادل دانش، بازیکن، مربیان و استفاده بهینه از امکانات موجود و همچنین همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر کردند.

همچنین تبادل بازیکن در رده های پایه و توسعه رشته های ورزشی مشترک در باشگاه ذوب آهن اصفهان و آکادمی صربستان نیز یکی از محورهای اصلی جلسه مذکور بود، در ادامه این جلسه پرفسور "لوکمان" پدر ورزش صربستان و بنیان گذار آکادمی ملی ورزش بلگراد ضمن ابراز خوشحالی از ارتباط با باشگاهی با پیشینه بزرگ و امکانات همچون باشگاه ذوب آهن در ارتباط با گسترش و استحکام  بیشترروابط فی مابین اظهار امیدواری کرد.

یاسنیچ مدیر فنی مرکز بلگراد، مدیر استعدادیابی آکادمی بلگراد و پورکیان رابط آکادمی بلگراد و ایران، علی احسانی- معاونت فنی ورزشی باشگاه ذوب آهن، نواب شوقی مدیر آکادمی ذوب آهن، احسان ادیبی مدیر فنی آکادمی و مسئول آموزش آکادمی ذوب آهن، محسن صمدی مسئول طرح توسعه و جوانان آکادمی و مترجم، و پیمان صداقت نیا مدیر فنی بسکتبال آقایان در این جلسه حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز