رییس هیات اسکیت استان اصفهان مطرح کرد:

۱۱ مدال رنگارنگ سهم اسکیت‌بازان اصفهانی در مسابقات مارشال‌کاپ

۱۳۹۷/۰۹/۱۷ - ۱۰:۲۹:۳۴
کد خبر: ۷۸۵۰۲۸
اسکیت‌بازان استان اصفهان توانستد در مسابقات بین‌المللی مارشال کاپ ۱۱مدال رنگارنگ کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، مسابقات بین المللی مارشال کاپ با حضور هفت کشور  به میزبانی استان البرز برگزار شد.

رئیس هیات اسکیت استان اصفهان در گفت و گو با برنا در اصفهان درباره مسابقات بین‌المللی مارشال کاپ اظهار کرد: این مسابقات به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه در سالن نشاط مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد و هفت کشور از جمله ایران، روسیه، لهستان، فرانسه، اسپانیا، افغانستان و اتریش  در این دوره از رقابت ها حضور داشتند که تیم استان اصفهان موفق به کسب 4 مدال طلا 3 مدال نقره و 4 مدال برنز و چندین مقام چهارم تا ششم شد و بیشترین مدالهای این رقابتها را از آن خود کرد.

حسین مالکی ادامه داد: ۲۳۶ شرکت کننده داخلی و خارجی در بخش بانوان و آقایان در رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال در رشته فری استایل در این رقابت ها با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش برنا؛ در این مسابقات و در رده سنی بالای ۱۶ سال بخش اسپید اسلالوم رضا لسانی از اصفهان اول، پدرام رنجبر از اتریش دوم و امیر محمد سواری سوم شدند.

در رده سنی زیر ۱۶ سال پسران محمد امین عباسیان از اصفهان اول، سبحان خسروانی از اصفهان دوم و سجاد خسروانی از اصفهان سوم شدند.

در بخش دختران و  در رده سنی بالای ۱۶ سال و در رشته اسپید اسلالوم لعیا عربی، زهرا باقرزاده و مینا عابدینی هر ۳ از استان اصفهان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن  خود کردند.

 در رده سنی زیر ۱۶ سال دختران  رومینا سالک از اصفهان اول، مژده شعبانی از مازندران دوم، ترانه احمدی و مژده یاوری از اصفهان سوم شدند.

 همچنین در این دوره از مسابقات زهره کتابچی از استان اصفهان توانست در رده سنی بالای ۱۶ سال و در رشته بتل مقام دوم را به دست آورد.

ق/ 1

 

 

نظر شما