سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن:

آذری خواست از ظرفیت رجب‌زاده استفاده شود/ رجب‌زاده نپذیرفت

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۱۴:۴۰:۳۶
کد خبر: ۸۰۳۷۳۶
آذری خواست از ظرفیت رجب‌زاده استفاده شود/ رجب‌زاده نپذیرفت
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: در جلسه‌ای که با تاکید آقای آذری در این ارتباط برگزار شد و ایشان از کادر فنی خواست تا از ظرفیت رجب‌زاده در کادر فنی استفاده شود که پس از جلسه‌ای که با خود رجب‌زاده داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که حضور و همراهی ایشان در رأس تیم امید می‌تواند کمک‌های زیادی به ما بکند که رجب‌زاده نپذیرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، علیرضا منصوریان درباره این مسئله که گویا مهدی رجب‌زاده انتظار داشته است در کادر فنی ذوب‌آهن حضور داشته باشد، اظهار کرد: من برای کادر فنی محمد خرمگاه  را مدنظر داشتم ضمن اینکه علاقه‌مند بودم مربی که بر رده‌های پایه اشراف کامل دارد به جمع ما اضافه شود و بر همین اساس علی‌اکبر دهقان را به جمع مربیان اضافه کردیم. مربی بدنساز و مربی دروازه‌بان‌های برزیلی و آنالیزورها هم به ما کم می‌کنند که کادر فنی کاملی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: علاقه‌مند بودم که مهدی رجب‌زاده در سمت سرمربی‌گری تیم امید حضور پیدا کند و همزمان ما هفته‌ای یک جلسه با یکدیگر کیفیت بازیکنان این سن بسیار مهم را بررسی کنیم که رجب‌زاده به هر دلیلی که محترم است، قبول نکرد. حتی جلسه‌ای هم با تاکید آقای آذری در این ارتباط برگزار شد و ایشان از کادر فنی خواست تا از ظرفیت رجب‌زاده در کادر فنی استفاده شود که پس از جلسه‌ای که با خود رجب‌زاده داشتیم به این جمع‌بندی رسیدیم که حضور و همراهی ایشان در رأس تیم امید می‌تواند کمک‌های زیادی به ما بکند که رجب‌زاده نپذیرفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: ناگفته نماند که باشگاه ذوب‌آهن، باشگاهی است که نیم قرن سابقه دارد و بزرگانی در تاریخ این باشگاه هستند که همگی جزو درخشان‌ترین بازیکنان دوره خود بوده‌اند. البته ظرفیت کادر فنی محدود است و ما تنها می‌توانیم تعامل و همفکری دائم با این عزیزان داشته باشیم. من همین جا لازم می‌دانم تشکری ویژه داشته باشم از بزرگان تاریخ ذوب‌آهن که از روز حضور من در این تیم بدون هیچ چشم‌داشتی نکات ارزشمندی را به بنده و همکارانم انتقال داده‌اند و ان‌شاالله با نتایج خوب نیم‌فصل دوم این همگرایی بیشتر هم خواهد شد.

وی در پایان گفت: اکنون همراهی ما با رده‌های پایه بسیار با اهمیت است. از مسئولان تیم‌های پایه خواسته‌ایم سیستم و مدل کار تیم‌های این رده‌ها باید شبیه تیم بزرگسالان باشد، ضمن اینکه هر هفته یک روز اعضای کادر فنی یک رده با ما در تمرین تیم بزرگسالان حضور خواهند داشت.

 

نظر شما