مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با برنا:

۹ شهرستان استان اصفهان صاحب خانه جوانان می‌شوند

۱۳۹۸/۰۲/۳۱ - ۱۴:۱۰:۲۷
کد خبر: ۸۴۸۹۲۹
۹ شهرستان استان اصفهان صاحب خانه جوانان می‌شوند
مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بر اساس نرخ جمعیت جوان در هر شهرستان اعتباراتی جهت تاسیس خانه های جوان تخصیص یافته است که 70 درصد از آن تامین اعتبار شده و در سال جاری امیدواریم خانه های جوان در 9 شهرستان استان به بهره برداری برسد.

محمد سلطان حسینی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان با بهره گیری از خرد جمعی می توانند برنامه های فرهنگی و آموزشی را در پاتوق هایی برگزار کنند که افزایش مشارکت اجتماعی را منجر شود.

وی افزود: ایجاد این پاتوق ها در سطح استان، با حمایت و پیگیری وزارت ورزش و جوانان و معاونت جوانان در سال گذشته، منجر به بهره برداری و تجهیز خانه جوانان در شهر اصفهان به عنوان مکانی برای توسعه اجتماعی و فرهنگی جوانان، شد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با تاکید بر اهمیت خانه جوانان به عنوان پاتوق های فرهنگی و آموزشی برای سازمان های مردم نهاد جوانان و محلی برای به اشتراک گذاشتن طرح های بدیع و خلاقانه جوانان، اظهارکرد: بر اساس نرخ جمعیت جوان در هر شهرستان اعتباراتی جهت تاسیس خانه های جوان تخصیص یافته است که 70 درصد از آن تامین اعتبار شده و در سال جاری امیدواریم خانه های جوان در 9 شهرستان استان به بهره برداری برسد.

سلطان حسینی اعلام کرد در شهرستان کاشان همزمان با هفته جوان، خانه جوانانی به صورت موقت افتتاح گردید که با هماهنگی ستاد ساماندهی امورجوانان تجهیز شده و تا زمان بهره برداری خانه جوانان اصلی پاتوقی برای تشکل های مردم نهاد جوانان است.

وی اضافه کرد: در خانه جوانان شهرستان کاشان اقدامات خوبی در زمینه مباحث کارآفرینی، آموزش های پیش از ازدواج و پیشگیری از اعتیاد بر اساس اهداف وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به یک خانه جوانان که در شهر اصفهان به فعالیت مشغول است گفت: هنوز خانه جوانان اصلی در شهر اصفهان به بهره برداری نرسیده، که امیدواریم امسال با تاسیس این مکان سازمان های مردم نهاد جوانان با خیال آسوده به فعالیت خود بپردازند. وی در ادامه عنوان کرد: این خانه که در مرکز شهر اصفهان واقع شده و همه روزه محل رجوع دبیران، اعضای سازمان های مردم نهاد و سایر جوانان می باشد، در حال حاضر به عنوان ستاد جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان می باشد و اقدامات در خور توجهی نیز در این خصوص انجام داده است.

سلطان حسینی تصریح کرد: علی رغم اینکه پیش بینی شده است هر شهرستان صاحب یک خانه جوانان شود، اما شهرستان های شهرضا، نجف آباد، گلپایگان، فلاورجان، کاشان، مبارکه، شاهین شهر و خمینی شهردر اولویت تاسیس خانه جوانان دائمی خواهند بود.

ع/ 1

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز