امام‌جمعه اصفهان :

دستگیری «روح‌الله زم»دلمان را روشن کرد

۱۳۹۸/۰۷/۲۶ - ۱۶:۰۱:۰۵
کد خبر: ۹۱۳۳۰۷
دستگیری «روح‌الله زم»دلمان را روشن کرد
امام‌جمعه اصفهان گفت:هر چقدر دشمن دل ما را سیاه می‌کند، سپاه با دستگیری «روح‌الله زم»و کارهایی از این دست دلمان را روشن می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان ؛ با تسلیت فرارسیدن ایام شهادت آیت‌الله اشرفی اصفهانی، گفت: از چهار هزار  و 700 شهید  روحانی در کشور، یک‌پنجم آن شهدای اصفهانی هستند و یک‌دهم شهدای کشور نیز متعلق به استان اصفهان است.

وی با بیان اینکه اربعین، افتخاری برای شیعیان  است گفت: مسئولان عراق و ایران باید به اصلاح بین‌الحرمین بپردازند زیرا این مکان نیازمند رسیدگی است و ازجمله اقدامات مؤثر در این زمینه درختکاری و لوله‌کشی از کربلا تا نجف  است.

امام‌جمعه اصفهان به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش اظهار داشت:ورزش  کار عاقلانه ای برای سلامتی  است که به زیاد خوردن نیست بلکه گاهی سلامتی به کم خوردن است.

طباطبایی نژاد ادامه داد:  موضوع راه‌اندازی تیم ورزشی در بسیاری از شرکت‌ها و استفاده از سهامی خاص، بدون اجازه افرادی که ذی‌نفع هستند، نادرست است. هیئت‌مدیره نمی‌تواند بدون اجازه افراد ذی‌نفع اقدامی کند و باید این قانون درست شود.

وی تصریح کرد: از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای دستگیری «روح‌الله زم» تشکر می‌کنیم زیرا هر چقدر دشمن دل ما را سیاه می‌کند، سپاه، دلمان را روشن می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز