دادستان کل کشور :

عده ای به نام سلبریتی دم از دفاع از اغتشاشگران می زنند/قیمت بنزین با شیب ملایم مدیریت می شد/ملت ما به خاطر نان و رفاه قیام نمی کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۷:۴۶:۰۰
کد خبر: ۹۳۲۲۰۲
عده ای به نام سلبریتی دم از دفاع از اغتشاشگران می زنند/قیمت بنزین با شیب ملایم مدیریت می شد/ملت ما به خاطر نان و رفاه قیام نمی کند
دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه سیاست قوه قضائیه این بود که دستگیر شدگان تعیین تکلیف شوند، افزود: در این قضایا عده ای بی تقصیر یا با تقصیر جزئی دستگیر شدند؛ اما آنهایی را که سلاح گرم و سرد داشتند و به آدم کشی و آتش زدن اماکن اقدام کردند از دیگر دستگیر شدگان جدا کردیم.

 به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، محمدجعفر منتظری امروز (چهارشنبه) در سفر به استان اصفهان اظهار داشت: به دنبال اعلام افراد وپرونده سازی به عنوان محکوم نیستیم وخوشبختانه همواره توطئه های گوناگون به دست این ملت خنثی شده است.

دادستان کل کشور افزود: عده ای دراغتشاشات بی تقصیر وبا جرم پایین دستگیر شدند اما آنهایی را که سلاح گرم و سرد داشتند و به آدم کشی و آتش زدن اماکن اقدام کردند حسابشان از دیگران جدا ست.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر مردم گلایه های اقتصادی داشتند که بخشی ازآن به توطئه های استکبار برمی گردد زیرا گفته اند فشار اقتصادی بر مردم ایران موجب سرنگونی نظام خواهد شد؛ اما کشور به اندازه کافی ذخایر طبیعی دارد اما به علت خیانت برخی  در این شرایط مشکلات اقتصادی مضاعف شده است.

منتظری با بیان اینکه باید مسئله قیمت بنزین مدیریت می شد، افزود: مجلس این قانون را از قبل مصوب کرده بود که هر ساله قیمت سوخت و حامل های انرژی افزایش یابد، اما باید دولت را مکلف می کرد که این قانون را با شیب ملایم اجرا کند، اگر شیب ملایم بود مردم اعتراضی نمی کردند، افرایش یکباره قیمت بنزین با بی تدبیری انجام شد.

وی ادامه داد:متولیان باید همه شرایط را از قبل برای مردم تشریح می کردند و قطعا این مردم خوب همه موارد را می پذیرفتند و همراهی می کردند.در ناآرامی های اخیر دشمن سوار بر موج شد و حوادثی در شهرها ایجاد کرد.

دادستان کل کشور گفت:  ماموران امنیتی وظیفه حفظ امنیت مردم را دارندو اگر ماموران انتظامی ورود نمی کردند مطمئن باشید اغتشاش گران شهر اصفهان را نابود می کردند، ما همه موارد را رصد می کردیم و مردم راه خود را از این عده جدا کردند.

دادستان کل کشور افزود: عده ای به اسم سلبریتی دم از دفاع از اغتشاشگران می زنند  آیا یک نماینده مجلس اسلامی نباید این قدر بصیرت داشته باشد که بداند با چه شبکه ای مصاحبه می کند و آب به آسیاب چه کسی می ریزد؟کسانی مانند هنرمندان یا سایر  افرادی که حمایت می کنید اگر عزیزان شما توسط این افراد کشته شده بودند هم این حرفها را می زدید؟ انباشت سلاح در مراکز استان ها برای چه بوده است؟ ما می دانیم آبشخور این به اصطلاح دلسوزان مردم از کجاست.

منتظری درپایان گفت:عده ای موج سواری کردند اما خسارت آن را مردم می دهند،این افراد هر جا منافع خود را در خطر دیدند، به اربابان خود پناهنده می شوند  آنها باید بدانند این ملت ایستاده و ملتی نیست که به خاطر نان و رفاه قیام کند.

 

نظر شما