بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۳/۱۱ - ۰۹:۵۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۰۸۹۹۱
بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه در مجتمع لوتوس مال افتتاح شد
بزرگترین شعبه فرشگاه های رفاه با حضور مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه ،استاندار تهران و مقامات دولتی در مجتمع لوتوس مال افتتاح شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه؛ بزرگترین شعبه فرشگاه های رفاه با حضور مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای رفاه، استاندار تهران و مقامات دولتی در مجتمع لوتوس مال افتتاح شد.

رسول محمدی، عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه در ابتدای مراسم افتتاحیه گفت: فروشگاه های رفاه که چندسالی است دارای رکود بوده و با وارد شدن به طرح تحول جانی دوباره گرفته و آماده رقابت با دنیای خرده فروشی دنیا است.صنعت خرده فروشی در دنیا صنعت اول است.صنعتی که ما از آن غافل بودیم در صورتی که صنعت خرده فروشی بازوی توزیع مدرن دولتها است .شاید یکی از ابزارهایی است که در حوزه صادرات غیرنفتی می توان روی آن حساب ویژه باز کرد صنعت خرده فروشی می باشد.سال هاست که سازمان توسعه تجارت در حوزه صادرات غیرنفتی در حال فعالیت است و گام های بزرگی در این راستا برداشته است اما با وجود سختی ها و تحریم ها ،یک کالای ایرانی توانسته در دنیای رقابتی جای پای محکمی برای خودش ایجاد کند و یک راه میانبر مثل یک فروشگاه زنجیره ای ایرانی همچون رفاه بتواند این کار را در کشورهای همسایه صورت دهد و تعداد زیادی از کالاهای ایرانی در شعبه های خود به فروش برساند .پس مسوولیت همه ما است تا کمک کنیم به صنعت خرده فروشی کشور تا بتوانیم در حوزه صادرات غیرنفتی، عرضه کالاهای ایرانی در خارج از کشور را با گام های موثر و مفیدی برداریم.

مدیر عامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه ادامه داد: ما امسال تجربه اشتغال ۱۱هزار نفر را به صورت مستقیم در شعبه ها داشتیم و همچنین فروشگاه های زنجیره های رفاه با بیش از ۸۰۰شعبه و ۵۰۰هزار متر مربع سطح فروش فروشگاه های کشور داریم.

محمدی اضافه کرد: در سال گذشته که به نام حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده بود بیش از ۹۷درصد کالاهایی که در فروشگاه رفاه عرضه کردیم کالای ایرانی بود و امسال هم که به نام جهش تولید است این اراده را در خود ایجاد کردیم تا وضعیت بهتری را در کالاهای ایرانی ایجاد نماییم.

وی بیان داشت: کمپبن های متعدد که عمدتا تخفیف محور هستند را برای تشویق مشتریان ایجاد کردیم مثل کمپین حراجستان که ۶روز در ماه است و در این مدت ۳۰تا۴۰میلیارد تومان به مشتریان تخفیف می دهیم و به رنگین تر شدن سفره های ایرانی ها کمک می کند.

مدیرعامل فروشگاه های زنجیره‌ای رفاه اظهار داشت:در تلاشیم با کمک مقامات دولتی بتوانیم در کشورهای همسایه همچون عمان،قطر و عراق فروشگاه های رفاه حضور موثر و مستحکمی داشته باشد.

محمدی درخصوص عرضه روزانه بین ۶۰تا ۱۰۰ تن گوشت گرم در تهران گفت: در سال گذشته برای اینکه بتوانیم یکی از کالاهای اساسی مثل پروتین را بهتر فراهم کنیم کارخانه فرآوری گوشت را در شهرک نصیرآباد افتتاح کردیم که الان حدودو ۲۰۰نفر مشغول به فعالیت هستند. ما توانستیم با این پشتوانه گوشت گرم را در تهران زیر قیمت تنظیم بازار عرضه کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته به عنوان یکی از ۳۰عنوان شرکت برتر انتخاب شدیم و چشم اندازمان برای دو سال آینده ان است که به ۱۰ کشور برتر برسیم.

گفتنی‌است؛ این فروشگاه با متراژ بیش از ۵ هزار متر مربع و برخورداری از امکانات به‌روز فروشگاهی در منطقه نازی‌آباد تهران آماده خدمت‌رسانی به مشتریان است.

نظر شما