یک واحد صنایع غذایی در بروجرد افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۱۶۳۸۸
یک واحد صنایع غذایی در  بروجرد افتتاح شد
در جریان سفر معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به استان لرستان، یک واحد صنایع غذایی در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از شاتا، محسن صالحی‌نیا با حضور در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد، واحد صنعتی "ترش و شیرین نارین زاگرس" را افتتاح کرد.

کارخانه این واحد صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد احداث شده است.

واحد صنعتی "ترش و شیرین نارین زاگرس" که تولید کننده انواع ترشک، ترشی، لواشک، مارمالاد، کشک، قره قروت، زیتون و رب‌های میوه‌‌ای است، علاوه بر بازار داخلی، دارای بازارهای صادراتی به کشورهای بلژیک، استرالیا، آلمان، کانادا، عراق و دبی نیز می‌باشد.

این مجتمع صنایع غذایی دو فاز دیگر نیز دارد که تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد و محصولات متنوعی از جمله پوره سیب زمینی، رب انار، رب گوجه و کنسانتره‌های میوه‌ای در آن تولید خواهد شد.

با بهره‌برداری از این واحد صنعتی، برای ۶۰ نفر به‌طور مستقیم و ۱۰۰۰ نفر به‌طور غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران همچنین در جریان حضور در شهرک صنعتی شماره 1 بروجرد که با همراهی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان لرستان انجام شد، از امکانات زیربنایی و تعدادی از پروژه‌های عمرانی درحال انجام و واحدهای تولیدی مستقر در این شهرک بازدید کرد.

کلنگ‌زنی مجتمع فروسیلیس شهرک صنعتی شماره 2 بروجرد، بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 شهرستان دورود و شهرک صنعتی شماره 3 خرم ‌آباد و همچنین دیدار و گفت‌وگو با استاندار لرستان، از جمله برنامه‌های سفر دو روزه محسن صالحی‌نیا به استان لرستان بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز