بورس امروز ۸ بهمن ماه / نمادهای پالایش یکم در صدر مثبت‌های بازار

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۱۲:۰۷:۲۰
کد خبر: ۱۱۲۷۴۸۴
بورس امروز ۸ بهمن ماه / نمادهای پالایش یکم در صدر مثبت‌های بازار
در پایان معاملات امروز شاخص کل با افت بیش از 7 واحدی به رقم یک میلیون و 207 هزار واحدی رسید.

به گزارش برنا، شاخص کل بورس در ابتدایی معاملات امروز روندی نزولی داشت و پس از افت بیش از 19 هزار واحدی به سطح یک میلیون 195 هزار واحدی رسید اما در ادامه معاملات مسیر نزولی شاخص تغییر کرد و در نهایت شاخص کل با افت 7 هزار واحدی در سطح یک میلیون و 207 هزار واحد به کار خود پایان داد. شاخص کل هم وزن نیز با افت 2150 هزار واحدی به رقم 424 هزار و 719 واحدی رسید.

 همچنین شاخص قیمت (هم وزن) با افت 1406 واحدی به رقم 277 هزار و 777 واحد رسید و شاخص سهام آزاد شناور، 12313  واحد رشد داشت و به سطح یک میلیون و 728 واحدی رسید.

امروز نمادهای شستا، شتران، شپنا، خساپا، خودرو، ولپارس و خگستر پر تراکنش های بازار بودند. نمادهای فارس، فملی، شستا، شپنا، خودرو، حکشتی و رمپنا بیشترین تاثیر را در روند شاخص کل بورس داشتند.

در معاملات امروز نمادهای صندوق پالایشی یکم مانند روز گذشته در صدر مثبت‌های بازار داشتند به صورتی که نماد شبریز (پالایش نفت تبریز) رشد 2.82 درصدی و شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس)  رشد 0.58 درصدی را تجربه کردند و شپنا (پالایش نفت اصفهان) و شتران (شرکت پالایش نفت تهران) به ترتیب 2.68 و 1.85 درصد رشد داشتند.

همچنین نمادهای پالایش، دارایکم، شستا، شپنا، شتران و خساپا بیشترین ارزش معاملات را در بورس اوراق بهاداراز آن خود کردند.

در پایان معاملات امروز نمادهای شپنا، سنیر، شبریز، کمند، سدور، ولصنم و سفارس از پر تقاضا ترین‌های بازار بودند.

در پایان معاملات فرابورس نیز شاخص کل بیش از 79 واحد افت داشت و به رقم 17 هزار و 820 واحد رسید نماد‌های سپیدار، چخزر، شاروم، ذوب، بپیوند، اریا و بگیلان از پر تراکنش های بازار بودند.

نظر شما