در دیدار عضو هیأت رئیسه مجلس با معاون وزیر صمت عنوان شد:

شتاب دهی به برنامه‌های پشتیبانی و مانع زدایی از تولید در صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی/برگزاری اجلاسیه و همکاری با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس

۱۴۰۰/۰۱/۱۱ - ۱۳:۴۲:۴۸
کد خبر: ۱۱۵۸۱۹۲
در دیدار عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، درخصوص راهکارهای رفع موانع جهش تولید صنایع کوچک و متوسط و تکمیل پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در سال ۱۴۰۰ هم اندیشی شد.

به گزارش برنا به نقل از سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی روز یکشنبه در دیدار با علی رسولیان، ضمن پیگیری مسائل و مشکلات کارآفرینان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور و حوزه انتخابیه شهرستان فلاورجان، به ارائه دیدگاه‌ها و دغدغه‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخصوص توسعه و افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌های زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی پرداخت.

رئیس فراکسیون کارآفرینان مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار اهتمام جدی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رسیدگی به مشکلات و موانع کارآفرینان در جهت پیگیری منویات مقام معظم رهبری در سال "تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در این دیدار بر اهمیت و نقش حمایت‌های مجلس شورای اسلامی از صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تأکید کرد.

علی رسولیان همچنین از همکاری با فراکسیون کارآفرینان و سایر کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های صنعتی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی برای راهبری و شتاب دهی به برنامه‌های مهم پشتیبانی و مانع زدایی در بخش صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی استقبال کرد.

در این نشست مقرر شد در ابتدای سال ۱۴۰۰ به منظور پیگیری فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص برنامه‌های راهبردی "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها" و پیگیری مستقیم مشکلات و معضلات توسعه صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی حوزه‌های انتخابیه نمایندگان خانه ملت، اجلاسیه‌ای با حضور معاون وزیر و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، شرکت‌های استانی تابعه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

هدف از برگزاری این اجلاسیه، سرعت بخشی به رفع موانع جهش تولید و برنامه‌های توسعه‌ای، عمرانی و صنعتی در سال ۱۴۰۰ به شیوه‌ای چابک تر و با انسجام بیشتر برنامه‌های تکمیل فازهای توسعه و پروژه‌های عمرانی و بهره برداری طرح‌های صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی سراسر کشور در جهت ارتقاء خدمات رسانی به کارآفرینان کشور خواهد بود.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز