معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی

۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته‌اند

۱۴۰۰/۰۷/۰۲ - ۱۱:۴۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۳۷۸۱۶
۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته‌اند
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پروازهای ۱۱ فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، گفت: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

به گزارش برنا به نقل از وزات راه و شهرسازی،  شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی در گفت وگویی تلویزیونی درباره آخرین وضعیت اعزام هوایی زائران اربعین حسینی به عراق گفت: با ایرلاین‌های داخلی مستمرا برنامه ریزی کرده و سعی کردیم تعداد پروازهایمان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه تعداد پروازهای فرودگاه امام دو برابر شده و همچنین تعداد پروازهای ۱۱ فرودگاه دیگر نیز افزایش یافته است، افزود: باز هم در تلاش هستیم با تغییر پروازهای داخلی بتوانیم پروازهای بیشتری را برای سفر اربعین اختصاص دهیم.

معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه به متقاضیانی که ویزا دارند، بلیط داده خواهد شد، گفت: ۳۱ هزار نفر تاکنون به عراق رفته‌اند و ۱۲ هزار نفر هم بلیط خریده‌اند که۴۳ هزارنفر می‌شوند و برای ۱۷ هزار نفر نیز ظرفیت اعزام وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز