توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از مرز ۵۱ میلیون لیتر گذشت

۱۳۹۷/۰۸/۲۲ - ۰۹:۰۱:۱۹
کد خبر: ۷۷۵۲۴۰
توزیع سوخت در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از مرز ۵۱ میلیون لیتر گذشت
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از ۵۱ میلیون لیتر سوخت در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبرداد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا، به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه، مرادحاصل مرادی ضمن اشاره به سوخت‌رسانی مستمر و مطلوب به مناطق زلزله زده این گفت: از ۲۲ آبان‌ماه پارسال تا پایان مهرماه امسال، ۵۱ میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ لیتر انواع فرآورده نفتی توزیع شده است.

وی مقدار نفت سفید توزیع شده در این منطقه را ۵۰ میلیون و ۵۷۵ هزار و ۹۰۰ لیتر اعلام و اظهار کرد: از این میزان، ۷۴۸ هزار و ۵۰۰ لیتر نفت سفید توسط خیران، چهار میلیون و ۹۶۳ هزار و ۴۰۰ لیتر ازسوی مدیریت بحران و فرمانداری و ۴۴ میلیون و ۸۶۴ هزار لیتر نیز توسط فروشندگان در میان خانوارهای آسیب دیده توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با بیان این‌که نفت‌گاز توزیعی در بازه زمانی یکساله در مناطق زلزله‌زده، ۵۳۱ هزار و ۸۰۰ لیتر بوده است، اظهار کرد: توزیع مطلوب و بدون وقفه سوخت از وظایف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.

مرادی با اشاره به آغاز فصل سرد و کاهش دمای هوا به‌‌ویژه در مناطق زلزله زده، گفت: هیچ مشکل و کمبودی برای عرضه سوخت در این مناطق وجود ندارد و ما همه توان خود را برای عرضه مستمر انواع فرآورده‌های نفتی به کار می‌گیریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز