بهترین تورها برای خوشگذرانی تابستانی در ایران

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۱:۵۲:۵۰
کد خبر: ۸۶۹۴۴۳
بهترین تورها برای خوشگذرانی تابستانی در ایران
سفر رفتن و دیدن فضایی تازه همیشه حال و هوایی خوب به شما می‌بخشد، در این روزهای تعطیل تابستانه که کودکان و دانشجویان فارغ از تحصیل شده‌اند برای عوض کردن حال و هوا و دیدن شهر‌هایی دیگر برنامه‌ریزی کنید.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ایران کشور پهناوری است که دیدنی های فراوانی دارد در اینجا به تور‌های پر‌طرفدار تابستانه پرداخته‌ایم.

ماجراجویی در آبهای نیلگون خلیج فارس با تور کیش

تور کیش در تابستان بسیار پر‌طرفدار است. بساری از خانواده‌ها برای تفریح و بازی‌های آبی این سفر را انتخاب می‌کنند، جزیره کیش با داشتن انواع امکانات و تفریحات آبی از جت اسکی گرفته وو امکانات غواصی و پاراسل سواری برای جوانان و زوج‌ها بسیار هیجان انگیز است.

تور‌های گردشگری کیش در آژانس مقتدر سیر با پرواز‌های آسمان، تابان با نرخ‌های متفاوتی برنامه‌ریزی شده‌اند تمام تور‌ها دارای ترنسفر‌های فرودگاهی هستند و با ماشین‌های آژانس به هتل می‌رسید.

در انتخاب هتل دستتان باز است جزیره کیش هتل های دو ستاره تا پنج ستاره خوب دارد و با توجه به بودجه و سلیقه خودتان می‌توانید هتل را انتخاب کنید، گرچه توصیه ما این است که در بین هتل‌های ۴و ۵ ستاره جزیره انتخاب کنید.

مجموعه هتل ترنج با سوییت‌هایی روی آب برای تمام گردشگران قابل رزرو است برای اقامت در این هتل پنج ستاره و تجربه اقامت بر روی دریا و خوابیدن در میان  آبها می‌توانید برنامه‌ریزی کنید، هتل ترنج به نوعی خود یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش است و به غیر از فضای رمانتیک برای اقامت، امکانات رفاهی همچون مرکز ماساژ و سونا نیز دارد.

یکی از تفریح‌هایی که خانوادگی امکان انجام آن را دارید دوچرخه سواری در ساحل است، در طول جزیره مسیری زیبا با منظره ساحل در کنار فضای سبز برای رکاب زنی فراهم شده است.

در ساحل زیبای مرجانی کیش قدم بزنید و در کافه و رستورانهایش نوشیدنی ‌های خنک نوش جان کنید و در کنار این زیبایی بی‌نظیر دریا با تفریحات آبی حسابی خوش بگذرانید.

عکس یادگاری با کشتی یونانی را در سفر تمام مسافران می‌بینید، این کشتی داستانی عاشقانه با خود دارد که می‌گویند ناخدای کشتی آن را به گل نشاند تا در کنار دختری که عاشقش بود بماند این کشتی اینگونه برای مردم بومی نماد عشق شد و حالا گردشگران در غروب آفتاب به تماشای آن می‌نشینند. در شعاع اطراف کشتی پارک ساحلی با کافه و رستوران نیز وجود دارد.

بار سفر ببندید و برای آفتاب گرفتن روی ماسه های کیش با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

سفر تابستانه با تور مشهد به دیار آرامش دل‌ها

اولین چیزی که در باره تور مشهد به ذهنمان می‌رسد رفتن به حرم امام هشتم(ع) و خلوت کردن با  امام رضا (ص) است. هر زمان که به مشهد بروید مسحور فضا و انرژی عجیب حرم میشوید و دلتان ارام می‌شود. در این روزهای تابستانی به همراه خانواده بار سفر ببندید و مخصوصا کودکان را با این فضای زیبا آشنا کنید.

با توجه به اینکه مشهد همیشه پر از گردشگر است امکانات رفاهی و گردشگری خوبی در این شهر فراهم شده ‌است. از هتل های خوب گرفته تا پارک آبی که همه بچه‌ها عاشق ان هستند و با بازی و شادی خاطرات خوبی برایشان ماندگار می‌شود.

آژانس مقتدر سیر با پرواز‌ کاسپین مجری تور مشهد است و با رزرو بهترین هتل ها با نرخ به صرفه و ترنسفر‌های فرودگاهی سفری با راحتی فراوان را برای شما برنامه ریزی کرده است. برای انتخاب تور گردشگری مناسب و رزرو بهترین هتل با نرخ خوب با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.

آرامگاه فردوسی را ببنید و کودکان را با این شاعر ارزشمند آشنا کنید می‌توانید به موزه نادر شاه افشار بروید و آرامگاه این پادشاه بزرگ ایران را نیز بازدید کنید.

مراکز خرید فراوانی با مغازه‌های پر زرق و برق برای خرید سوغاتی در مشهد مخصوصا پاساژ‌های اطراف حرم وجود دارد، مجتمع تجاری الماس شرق، مجتمع تجاری وصال، مرکز خرید خورشید و مشهد مال نمونه هایی از مراکز خرید پر طرفدار هستند.

همیشه سفر به مشهد خوش می‌گذرد، بار سفر ببندید و برای تنوع و گرفتن آرامش به شهر دلنشین مشهد سفر کنید حتی می‌توانید تور های لحظه آخری و به صرفه را از آژانس مقتدر سیر بخرید.

تماشای مروارید جنوب و رقص دلفین‌ها در تور قشم

یکی از بهترین انتخاب‌های سفر تابستانه جزیره زیبای قشم است، این جزیره با داشتن زیبایی‌های طبیعی بینظیری همچون دره ستاره‌ها و جنگل‌های حرا گردشگران را از سراسر دنیا جذب کرده‌ است.

با قایق‌های اجاره ای در جنگل حرا بچرخید و به دیدن جزیره‌های هنگام  بروید. در این جزیره در رستوارن سنتی آن غذاهای دریایی و ماهی سفارش دهید و با طعم غذاهای مردم بومی آشنا شوید.

تور‌های قشم معمولا از حدود ۲ شب با پرواز کاسپین در آژانس مقتدر سیر برنامه‌ریزی می‌شوند این پرواز‌ها چارتر هستند و با نرخ بسیار به صرفه سفر به قشم را رزرو می‌کنید.

یکی از لذت‌بخش‌ترین تجربه‌های سفر قدم زنی در ساحل جزیره ناز است که گاهی غرق در آب و گاهی هم بیرون از آب است راحت می‌توانید به آنجا بروید.

قشم از قدیم به دلیل شرایط راحت واردات و صادرات بازار‌های ارزانی دارد. به سیتی سنتر قشم بروید و از پاساژهای درگهان نیز می‌توانید خرید‌های ارزانی داشته باشید.

هتل‌های قشم در این روز‌ها نرخ خوبی دارند برای اقامت تابستانه و استفاده از امکانات هتل‌ها میان۴ و ۵ ستاره های آن بررسی کنید و از مشاوره کارشناسان مسافرتی آژانس مقتدر سیر استفاده کنید و تور قشم را بخرید و راهی این جزیره زیبا در میان آبهای نیلگون خلیج فارس شوید.

منبع : ویرلن

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز