پنج مرکز خرید فوق‌العاده دبی

۱۳۹۸/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۵:۵۳
کد خبر: ۸۸۰۴۴۰
پنج مرکز خرید فوق‌العاده دبی
گشت‌وگذار در خیابان‌ها و خرید کردن از تجربه‌های لذت‌بخش و هیجان‌انگیز سفر است. به گفته روانشناس معروف مک سلیگ «خرید کردن از کلیدهای شادی است» و برای به دست آوردن این کلید چه جایی بهتر از دبی، شهری که خارق‌العاده‌ترین مراکز خرید دنیا را دارد. آیا معروف‌ترین مراکز خرید دبی را می‌شناسید؟ به گفته آژانس هواپیمایی ستاره ونک، دبی شهری پرزرق‌وبرق در امارات متحده عربی و پایتخت خرید در خاورمیانه است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وجود مراکز خرید و تفریحات منحصربه‌فرد باعث شده تور دبی به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری برای ایرانیان تبدیل شود. شما نیز می‌توانید با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده، ویزای دبی خود را در کمترین زمان دریافت کنید و با بلیط ایر عربیا سفری ارزان و مهیج به دبی داشته باشید.

از آنجایی که بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید دنیا در دبی قرار دارند شما می‌توانید از صبح تا شب در فروشگاه‌های آن بچرخید و خرید کنید. در ادامه آژانس هواپیمایی ستاره ونک بهترین مراکز خرید دبی را به شما معرفی می‌کند.

مرکز خرید ابن بطوطه

ابن بطوطه بزرگترین مرکز خرید موضوعی در جهان است. این مرکز خرید در نزدیکی شیخ زائد واقع شده و مجموعه‌ای جذاب از فروشگاه‌های برند، مغازه‌های کوچک، سینما و بیش از 50 رستوران را تشکیل می‌دهد.

بازار ابن بطوطه به نام سیاح بزرگ قرن 14 "محمد ابن بطوطه" نام‌گذاری شده است. این بازار بزرگ 6 قسمت اصلی دارد که هرکدام بر اساس سرزمین‌هایی که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده نام‌گذاری شده‌اند. طراحی سقف‌ها، دیوارها و تزئینات فروشگاه‌ها نیز الهام گرفته از معماری همان مناطق می‌باشد.

چین، هند، مصر، پارس، تونس و اندلس 6 قسمت بسیار جذاب بازار ابن بطوطه هستند که به اصطلاح کورت نامیده می‌شوند. در کورت چین رستوران‌ها و فروشگاه‌ها با اژدهای سرخ و دیگر نمادهای این کشور تزئین و طراحی شده‌اند. مجموعه تفریحی و سرگرمی، سالن تئاتر IMAX، 21 سالن سینما، فروشگاه‌های الکترونیکی و رستوران‌های مدیترانه‌ای، ایتالیایی و بین‌المللی در این قسمت قرار دارند.

فروشگاه‌های معتبر بین‌المللی با آخرین مدهای جهانی از لباس، کفش، عطر و اکسسوری را در کورت هند می‌توان پیدا کرد. در کورت پارس جواهرات ارزشمند و تابلوهای نقاشی بسیار زیبا از هنرمندان سراسر دنیا در شاهکارهای معماری ایرانی خودنمایی می‌کنند.

کورت مصر با معماری الهام گرفته شده از اهرام ثلاثه نه تنها عاشقان تاریخ را به سوی خود جذب می‌کند، بلکه گالری‌های کتاب، فروشگاه‌های اسباب‌بازی و لباس‌های کودکان را در خود دارد. کورت‌های تونس و اندلس نیز هر کدام معماری ویژه خود را دارند و فروشگاه‌ها و رستوران‌های شیکی را می‌توان در آن‌ها پیدا کرد.

مرکز خرید برجمان

برجمان از مراکز خرید قدیمی و بزرگ دبی است که در بردبی قرار دارد. این مجموعه فوق‌العاده در سال 1991 ساخته شده و بیش از 300 فروشگاه، 40 رستوران، کافه و مرکز تفریحی دارد.

فروشگاه‌های برجمان را برندهای معتبر و محبوب بین‌المللی از جمله کریستین دیور، والنتینو، کریستین لاکروز، لوو، کارتیه، بربری، کلوین کلاین و ... تشکیل می‌دهند. اگر به دنبال مکانی می‌گردید که تمامی برندها را در خود داشته باشد، مرکز خرید برجمان انتخابی عالی خواهد بود. از عطر و لباس‌های مجلسی گرفته تا کالاهای الکترونیکی و کفش و لباس ورزشی، همه چیز در برجمان پیدا می‌شود. بهترین فصل خرید از این مجموعه لاکچری ژانویه، فوریه، ژوئن و آگوست می‌باشد چرا برجمان در این زمان‎‌ها حراج‌های فصلی خود را برگزار می‌کند و اجناس برند را می‌توان با قیمت بسیار مناسب می‌توان خریداری کرد.

رستوران‌ها و کافه‌های برجمان از بهترین رستوران‌های دبی هستند که با فضای مجلل خود مکانی آرام برای صرف یک وعده غذای عالی و استراحت هستند. در این رستوران‌ها انواع نوشیدنی، دسرهای جذاب و غذاهای بین‌المللی سرو شود.

مرکز خرید امارت مال

از دیگر مراکز خرید لوکس دبی می‌توان به امارات مال اشاره کرد. این مرکز خرید در منطقه شیخ زاید قرار دارد. مرکز خرید امارات مال دبی در ۴ طبقه ساخته شده و بیش از ۵۶۰ مغازه در آن وجود دارد. انواع برندهای جهانی مانند اچ اند ام، دبنهامز، هاروی نیکولس، زارا، لاگوست و سایر برندها در این مرکز شعبه دارند.

از دیگر مکان‌های محبوب در امارات مال وجود بیش از ۸۰ نوع فوت کورد و رستوران با غذاهای بین‌المللی و بسیار خوش‌طعم است. علاوه بر این پیست اسکی مصنوعی با تپه‌های برفی زیبا و سالن‌های بزرگ سینما و تئاتر نیز از دیگر جذابیت‌های این مجموعه هستند.

از بخش‌های مختلف در مرکز خرید امارات مال به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

مد و لباس

پوشاک و لوازم کودکان

کیف و کفش

جواهرات و ساعت

عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی

مرکز خرید دبی مال

دبی مال بزرگترین مرکز خرید دبی است که از جاذبه‌های گردشگری این شهر پرزرق‌وبرق نیز به‌شمار می‌آید. این مرکز خرید بخشی از پروژه عظیم برج‌الخلیفه می‌باشد معماری بی‌نظیری دارد.

دبی مال در کنار آب‌نمای مشهور دبی قرار گرفته و تفریحات و سرگرمی‌های بسیاری را در خود دارد. بیش از 1200 فروشگاه در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. دبی مال با داشتن زمین بازی یخی، آکواریوم عظیم با ماهی‌های منحصربه‌فرد، بازار طلا، فروشگاه‌های معتبر و ده‌ها ویژگی دیگر سالانه بیش از 40.000 میلیون بازدید کننده دارد و موفق به کسب جوایزی چون بهترین مرکز خرید دنیا در سال 2010 و بهترین تجربه خرید از سوی مجله گرازیا شده است.

دبی مال را می‌توان فوق‌العاده‌ترین مرکز خرید دنیا دانست که با نظم و معماری ظریف طراحی شده و امکاناتی بیش از یک مرکز خرید را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

مرکز خرید سیتی سنتر دبی

قبل از ساخته شدن امارات مال و دبی مال، سیتی سنتر بزرگترین مرکز خرید دبی بود. البته همچنان جذابیت‌های خود را حفظ کرده و در بین اهالی دبی و گردشگران بسیار محبوب است. این مرکز خرید ظاهری لوکس دارد اما قیمت اجناس در آن پایینتر از سایر مراکز خرید دبی می‌باشد به همین دلیل در هر ساعت از روز که به این مکان بروید افرادی را خواهید دید که با هیجان در حال خرید هستند.

سیتی سنتر دیره دارای ۳۷۰ فروشگاه، ۱۱ سالن سینما، سالن بوئینگ، یک پارک تفریحی سرپوشیده بسیار جذاب و ۵۰ رستوران و فست‌فود است. هر وسیله‌ای با هر قیمتی در این مجموعه یافت می‌شود از انواع برندهای معتبر دنیا گرفته تا اجناسی با قیمت پایین‌تر با کیفیت عالی، مغازه‌های سیتی ‌سنتر دیره به‌قدری زیبا و لوکس و وسوسه‌انگیز طراحی شده‌اند که تمام بازدیدکنندگان با دست پر از آن بیرون خواهند آمد.

اوت لت‌های دبی

اوت لت‌ها مراکز خریدی هستند که در دنیا طرفداران بسیار زیادی دارند. در این مراکز خرید اجناس برندی را که از فصل فروش آن‌ها گذشته است با قیمت‌های بسیار مناسب می‌توان خریداری کرد. در دبی نیز اوت‌ لت‌های فراوانی وجود دارند که اوت لت مال و اوت لت ویلیج از معروف‌ترین آن‌ها می‌باشند. در این مراکز خرید بزرگ بیش از 240 فروشگاه از معتبرترین برندهای بین‌المللی وجود دارند که اجناس خود را با قیمتی بسیار باورنکردنی به فروش می‌رسانند.

جهت رزرو تور دبی با شماره 88880000-021 تماس بگیرید و یا به دفتر آژانس هواپیمایی ستاره ونک واقع در میدان ونک، چهارراه جهان کودک، پلاک 53 مراجعه کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز