توسط دانشگاه‌های بین‌المللی چابهار، علوم و فنون آلمان (FHM) و سازمان مدیریت صنعتی ایران صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه برگزاری دوره‌های دکتری حرفه‌ای

۱۳۹۸/۰۶/۰۳ - ۱۵:۳۸:۲۵
کد خبر: ۸۸۹۳۳۹
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه برگزاری دوره‌های دکتری حرفه‌ای
رئیس دانشگاه بین‌المللی چابهار گفت: با امضای یادداشت تفاهم با دانشگاه FHM آلمان در سال جاری، قرارداد برگزاری دوره‌های دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکارهای خرد در تراز جهانی و دکتری حرفه‌ای مدیریت هتلداری و جهانگردی با دانشگاه علوم و فنون آلمان منعقد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «ارسلان دژکام»، رئیس دانشگاه چابهار، با امضای یادداشت تفاهم با دانشگاه FHM آلمان در سال جاری گفت: قرارداد برگزاری دوره‌های دکتری حرفه‌ای مدیریت کسب‌وکارهای خرد در تراز جهانی و دکتری حرفه‌ای مدیریت هتلداری و جهانگردی با دانشگاه علوم و فنون آلمان منعقد شد.

وی افزود: از سوی دیگر دانشگاه بین‌المللی چابهار با سازمان مدیریت صنعتی ایران برای برگزاری دوره‌های حرفه‌ای مدیریت، کارگاه‌های آموزشی و مشاوره مدیریتی به صنایع خرد و متوسط مستقر در منطقه در تابستان امسال وارد تفاهم شده است.

دژکام اضافه کرد: با توجه به اهداف مشترک همکاری‌های فیمابین دانشگاه بین‌المللی چابهار و طرف‌های فوق‌الذکر، به‌منظور افزایش بهره‌وری منابع و تکمیل زنجیره همکاری‌ها تصمیم بر آن شد تا با امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه اقدامات مشترک با همفکری و همکاری طرف‌های تفاهم پیگیری و اجرا شود.

وی بیان کرد: تأمین استاد، همکاری در پروژه‌های مشترک، تبادل دانشجو و کادر علمی، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های حرفه‌ای مشترک، همکاری در ایجاد مراکز رشد فناوری ازجمله اهم موضوعات موردتوافق طرف‌های تفاهم‌نامه امروز می‌باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز