بررسی اجرای پروژه "پلمپ هوشمند نفتکش‌ها" در منطقه البرز

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ - ۱۲:۰۳:۴۷
کد خبر: ۸۹۹۱۰۴
بررسی اجرای پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها در منطقه البرز
با توجه به اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز جزء مناطق پیشرو در اجرای پروژه‌های جدید است، اجرای پروژه "پلمپ هوشمند نفتکش‌ها" نیز در این منطقه در حال بررسی است.

به گزارش برنا از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه البرز، برای اجرای این پروژه، جلسه‌ای با حضور دستیار مدیر عامل (مهیار نادری)، نماینده اداره اچ‌اس‌ایی ( ستاد)، معاون فنی و عملیاتی و تعدادی از روسا و کارشناسان واحدهای مختلف منطقه و همچنین نمایندگان شرکت اینفوتک برگزار شد.

اسفندیار هندی معاون فنی و عملیاتی منطقه در این جلسه در مورد پروژه پلمپ هوشمند نفتکش‌ها گفت: منطقه البرز جزء مناطق پیشرو شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در ایجاد پروژه‌های سخت افزاری و نرم افزاری جدید و به روز است که امید است با بررسی این پروژه، گامی دیگر در سال رونق تولید برداشته شود.

مدیرعامل و کارشناسان شرکت اینفوتک نیز طی سخنانی ضمن معرفی شرکت به عنوان یک شرکت دانش بنیان پیشرو و فعال در زمینه‌های مختلف، از همکاری این شرکت در خصوص اجرایی شدن طرح پلمپ هوشمند توضیحاتی ارائه و در ادامه به منظور شفاف سازی اجرای طرح به سئوالات مطرح شده از سوی کارشناس منطقه پاسخ‌های لازم را ارائه دادند.

آنلاین بودن و ارسال اطلاعات، سرعت و شتاب عملکرد بالا نسبت به پلمپ دستی، بررسی دما و فشار فرآورده در زمان حمل ونقل، هزینه پایین، رصد و پیگیری نفتکش از لحظه خروج از انبار تا رسیدن به جایگاه را می توان از مزایای پلمپ هوشمند برشمرد.

نظر شما