وزیر نفت در بازدید از شرکت فولاد اکسین خوزستان:

فولاد اکسین وزارت نفت را از واردات بی نیاز کرد

۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۶۵۹۶۰
فولاد اکسین وزارت نفت را از واردات بی نیاز کرد
وزیر نفت که به همراه مدیر عامل شرکت ملی نفت به خوزستان سفر کرده بود در نشست تخصصی با مدیران شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: متخصصان و جوانان فولاد اکسین وزارت نفت را از واردات بی نیاز کردند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان؛ در این نشست هم اندیشی، مدیران صنعت نفت و صنعت فولاد کشور مسائل مهمی را پیرامون همکاری بیشتر در خصوص افزایش تولید در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال رونق تولید داخلی معرفی شده است،  مطرح کردند.

فولاد اکسین رکورد ده ساله تولید و صادرات را شکست

ابراهیمی مدیر عامل فولاداکسین در ابتدای این جلسه تخصصی گزارشی از عملکرد فولاداکسین در یکسال اخیر را با ارائه آمار و ارقام و تاکید بر پتانسیل های شرکت مبنی بر تولید بیشتر ارائه کزد، و گفت: در ۱٠ سال گذشته شرکت درگیر تولید ورقهای ساختمانی بود که بهره کمی را به همراه داشت اما این کارخانه یونیک به لطف پروژه گوره جاسک و اعتماد وزیر نفت توانست رکورد ده ساله تولید و صادرات را بشکند و برای اولین بار در ایران ورقهای مورد نیاز صنعت نفت را تولید کند.

سپس بیژن زنگنه وزیر نفت ضمن اعلام حمایت از تولیدگران و صنعتگرانی که عزم خود را برای اتمام پروژه گوره جاسک در سال ۱۴٠٠ جزم کرده اند،  افزود: باعث افتخار ماست که متخصصین و جوانان فولاد اکسین توانستند صنعت نفت را در شرایط تحریمی از وارد کردن ورقهای مورد نیاز نجات دهند.

وی بیان کرد: پروژه گوره جاسک الویت وزارت نفت است و تا اتمام آن هرچه ورق ترش و شیرین در فولاد اکسین تولید شود آنها را وزارت نفت خریداری می کند.

بعد از ارائه توضیحات وزیر نفت، مدیران نفت و فولاد از خط تولید فولاد اکسین خوزستان بازدید گسترده بعمل آورده و بخشهای مختلف آن را مورد کاوش قرار دادند. سپس فاز دوم آزمایشگاه خوردگی فولاد اکسین که نقش اساسی در پیشبرد پروژه گوره جاسک دارد، افتتاح شد.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز