پرواز نوروز ۹۹ به مقصد مسقط را از دست ندهید!

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۹:۴۱
کد خبر: ۹۶۶۴۶۶
پرواز نوروز ۹۹ به مقصد مسقط را از دست ندهید!
شاید باید مسقط را به عنوان جایی برای نفس کشیدن و حس زندگی کردن در همسایگی دریا به هر کسی که قصد سفر به آن را دارد، معرفی کرد. برای زدودن آثار شلوغی سبک زندگی های امروزی و خستگی استرس های جاری در جامعه، یکی از بهترین پیشنهادها، سفر به جاییست که شبیه هیچ جای دیگری نباشد، جایی مثل مسقط.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، از آن جایی که ممکن است خیلی ها خود و عزیزانشان را به خرید بلیط هواپیما مسقط مهمان کنند و راهی سفری آرام و زیبا به پایتخت زیبای عمان شوند، امروز می خواهیم تا هر آن چه که باید درباره اطلاعات پروازی مسقط بدانید را به همراهی معرفی مختصر و کوتاهی درباره این شهر را برایتان در این مقاله بیاوریم. پس با ما همراه باشید.

همه چیز درباره اطلاعات پروازی مسقط

برای سفر به مسقط چه به وسیله خرید بلیط هواپیما مسقط و چه به واسطه خرید تور، می توانید از پروازهای ایرلاین هایی همچون ایرعربیا، سلام ایر، فلای دبی، ترکیش ایرلاینز، قطر ایرویز، امارات ایرلاین و عمان ایر استفاده نمایید.

 البته، انتخاب خیلی ها برای خرید بلیط هواپیما از بین گزینه های مختلف، خرید بلیط هواپیما ایر عربیا و سلام ایر است و تنها دلیلش هم این است که پروازهای این 2 ایرلاین، مستقیم هستند و مستقیم در فرودگاه بین المللی مسقط به زمین می نشینند اما با خرید بلیط هواپیما دیگر ایرلاین ها، پروازها غیر مستقیم هستند.

همچنین فاصله هوایی تهران تا مسقط، 1508 کیلومتر است و در صورت پرواز مستقیم به این شهر، پرواز تهران به مسقط 3 ساعت و 45 دقیقه طول خواهد کشید.

برای خرید بلیط هواپیما مسقط در بهترین ساعت ها و تاریخ های پروازی پیشنهاد می کنیم تا به به شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری مراجعه کنید که بهترین خدمات را در این زمینه ارائه می دهد و امتحان خودش را در طول سالیان سال فعالیتش پس داده باشد. چنین شرکتی هم پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته و حتی ایام تعطیل دارد و به مسافران خود بهترن خدمات را در طول سفر می دهد.

مختصری درباره فرودگاه بین المللی مسقط

نام دیگر فرودگاه بین المللی مسقط (Muscat International Airport)، فرودگاه بین المللی سیب (Seeb International Airport) است و از سال 1973 میلادی فعالیت خود را آغاز نموده و اصلی ترین راه ورود به پایتخت و کشور عمان است. این فرودگاه در فاصله 32 کیلومتری منطقه قدیمی مسقط قرار گرفته و قطب اصلی ایرلاین عمان ایر هم محسوب می شود. البته با خرید بلیط هواپیما ایرلاین های دیگری همچون امارات، الاتحاد، کیش ایر، KLM، عمان ایر، قطر ایرویز، سوئیس اینترنشنال ایرلاینز، تای ایرویز و ترکیش ایرلاینز نیز می توان از هر جای دنیا به این فرودگاه آمد.

این فرودگاه دارای 2 ترمینال مسافربری است. ترمینال شماره 1، ترمینال جدید فرودگاه بین المللی مسقط است و در سال 2018 افتتاح شده است. این ترمینال دارای تجهیزات پیشرفته و مدرنی است و ظرفیت جا به جایی مسافر را در این فرودگاه به سالی 20 میلیون نفر رسانده است. این ترمینال بر خلاف ترمینال قدیمی فرودگاه دارای 118 گیت چک این، 82 باجه ویزا، 45 گیت پرواز و 10 بخش تحویل بار و چمدان است.

در اطراف این فرودگاه، هتل های مختلفی برای اقامت مسافرانی که با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کرده اند وجود دارد. پیشنهاد می کنیم تا برای رزرو هتل مسقط به شرکتی مراجعه کنید که بتوانید به راحتی بهترین اقامتگاه های این شهر چه نزدیک فرودگاه و چه در مرکز شهر و هر جای دیگر را در اختیار شما قرار دهد.

مسقط

مسقط، شهری زیبا بین کوه و دریا

مسقط یکی از زیباترین شهرهای عربی و پایتخت نورانی کشور عمان است. مسقط در بین کوه های هاجر و خلیج عمان محاصره شده است و به همین خاطر از موهبت های طبیعی فراوانی بهره می برد. این که در کوهستان باشی و در گستره دیدت دریا را داشته باشی، منظره ای نیست که در هر جایی بتوانی دیدنش را تجربه کنی!

هیچ می دانستید که شهری که امروزه آن را به عنوان پایتخت عمان و یک شهر واحد می شناسیم، ترکیبی از 3 شهر در کنار هم است که به مرور زمان با یکدیگر ترکیب شده اند؟ این شهرها، راوی، مسقط و مطرح نام داشته اند.

بندر مسقط یکی از بزرگ ترین بنادر تجاری جهان است که از آن به عنوان مرکز حمل و نقل اجناس از قاره آسیا به هند و اروپا استفاده می شود.

یکی از بهترین تعابیری که می توان درباره سفر به مسقط چه با تور و چه با خرید بلیط هواپیما داشته باشیم این است که مسقط شهری پر پیچ و خم است که هر کجای آن را نگاه کنید، از جواهرات، سرامیک و سوغاتی هایی با نماد شتر، محبوب ترین حیوان صحرا پر شده است.

از لحاظ آب و هوایی، مسقط شهری استوایی است که در طول سال معمولا هوایی بسیار گرم و شرجی دارد و بهترین زمان سفر به آن، فصل بهار است.

با خرید بلیط هواپیما مسقط می توانید بسیاری از جاذبه های منحصر به فرد و معروف در دنیای عرب را در این شهر به صورت یکجا ببینید اما پیشنهاد می کنیم که بازدید از جاذبه هایی همچون قلعه الجلالی، قلعه المیرانی، کاخ سلطنتی قصر الاعلم، منطقه کورنیچ، مسجد جامع سلطان قابوس، موزه بیت الزبیر و قلعه نخل را به هیچ عنوان از دست ندهید.

در این مقاله، تمامی اطلاعات پروازی مسقط، پایتخت کشور عمان را با شما در میان گذاشتیم و مقداری هم درباره این شهر برایتان نوشتیم. مطمئنا سفر به مسقط یکی از به یادماندنی ترین خاطرات زندگیتان خواهد شد اما فراموش نکنید که مهم ترین عاملی که باعث می شود سفری خاص به این شهر داشته باشید این است که برای خرید بلیط هواپیما و یا تور مسقط، بهترین شرکت خدمات مسافری و گردشگری ایران را برای این کار انتخاب کنید.

منبع: eligasht.com

اطلاعات تماس الی گشت:

تلفن: 0218540

ایمیل: info@eligasht.com

آدرس: تهران، خیابان بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، کوچه 23، پلاک 7

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز