تلفن همراهت خراب شده و تعمیر لازم داره؟ چند کلیک با تعمیرات تخصصی فاصله داری

۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۷:۰۸
کد خبر: ۹۶۶۵۰۹
تلفن همراهت خراب شده و تعمیر لازم داره؟ چند کلیک با تعمیرات تخصصی فاصله داری
برای اکثر ما گوشی‌های تلفن همراه مانند عضوی از بدن ، همیشه همراه ما هستند . اگر کسی چند ساعتی گوشی تلفن همراه خود را گم کند، احتمالا احساس بسیار بدی پیدا خواهد کرد چرا که بخش‌های مهمی از زندگی او به این وسیله وابسته است . بسیاری از افراد از تلفن‌های همراه برای ارتباط استفاده می‌کنند ، برخی دیگر از افراد از آن برای کسب درآمد استفاده می‌کنند و بسیاری دیگر از خدمات جانبی آن مانند گوش دادن به موسیقی، چراغ قوه یا کرونومتر و ساعت استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، تصور کنید گوشی تلفن همراه به طور کامل از کار افتاده و شما نمی‌دانید مشکل آن چیست. چطور باید این مشکل را حل کرد؟ بدون شک اولین راه حلی که به ذهن می‌رسد، تعمیر آن است. اما آیا تعمیر موبایل به همین راحتی است ؟ احتمالا جواب اکثر افرادی که این اتفاق را تجربه کرده‌اند، "خیر" است. شاید برای شما سوال باشد که این مشکلات چجور مشکلاتی هستند و این مشکل چگونه رفع شده است. برای گرفتن پاسخ این سوال، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

چرا تعمیرات گوشی تا این حد دشوار است؟

تصور کنید شما یک شخص شاغل هستید که نزدیک به نصف روز را باید صرف کار کردن کنید. در این حالت اگر گوشی شما خراب شود ، احتمالا اولین تصمیمی که می‌گیرید این است که در اولین فرصت پس از اتمام ساعت کاری خود به یکی از تعمیرکاران مراجعه کنید. ساعات پس از اتمام کار، شلوغ‌ترین ساعات روز بازار است چرا که احتمالا افراد زیادی برای گردش و خرید و یا مشکلات مشابه به مشکلات شما وقت خود را در بیرون از خانه می‌گذرانند.

در صورتی که اتومبیل شخصی دارید ، احتمالا باید برای پیدا کردن یک تعمیرگاه ساعات فراوانی را در ترافیک بگذرانید و اگر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنید، باید شلوغی ، ازدحام ، فشار و سروصدا را تحمل کنید تا بتوانید خود را به یک تعمیرگاه موبایل برسانید.

حالا اگر در تعمیرگاه موردنظر هیچ مراجعه کننده‌ای وجود نداشته باشد باید چند دقیقه منتظر بررسی گوشی توسط تعمیرکار باشید. حالا تصور کنید که قطعه‌ای از گوشی شما خراب شده و این تعمیرکار به این قطعه در مغازه خود دسترسی ندارد. در این حالت باید مجددا ترافیک و ازدحام جمعیت را تحمل کنید و به یک تعمیرگاه دیگر بروید. حالا اگر این تعمیرگاه قطعه‌ موردنظر را داشته باشد ولی قیمت او معقول نباشد چه کاری باید انجام بدهید؟

احتمالا برای بار سوم باید ترافیک یا ازدحام جمعیت را تحمل کنید تا در ساعات پایانی شب خود را به یک تعمیرگاه دیگر برسانید . اگر پس از گذشت یک هفته در تماس با تعمیرکار موردنظر متوجه شدید که او قادر به رفع مشکل گوشی شما نیست چه اتفاقی می‌افتد؟ احتمالا برای بار چندم ازدحام یا ترافیک را تحمل خواهید کرد تا گوشی را به یک مرکز دیگر ببرید. حالا تصور کنید تعمیرکار جدید به شما بگوید که قطعه‌ای از گوشی شما سر جایش نیست!

نگران نباشید.. همراهتان هستیم

موبایل سلام یک مرکز تعمیرات موبایل است که خدمت متنوعی ارائه می‌کند. یکی از خدمات این استارتاپ، ارائه فروشگاهی برای خرید قطعات داخل گوشی است. از آن جایی که خرید کالاهای خارج از داخل ایران سخت است ، طبیعتا دسترسی به بسیاری از قطعات گوشی‌ها و تبلت‌ها نیز دشوار شده است. استارتاپ موبایل سلام قطعات اصلی این دستگاه‌ها را وارد کرده و به افراد مختلف عرضه می‌کند.

اما خدمت دیگری که این استارتاپ ارائه می‌کند ، تعمیرات تخصصی موبایل است. این مرکز، تعمیرات تخصصی موبایل، با تعمیرکاران حرفه‌ای خود، اقدام به ارائه تعمیرات انواع گوشی‌های سامسونگ و آیفون با قیمت منصفانه می‌کند و یکی از مراکز تعمیرات موبایل باکیفیت در سطح شهر تهران است.

این استارتاپ همچنین خدمت جدیدی ارائه کرده است که از طریق آن به راحتی می‌توان تعمیرات گوشی‌های موبایل و تبلت‌ها را بدون مراجعه حضوری انجام داد. فقط کافی است که در خانه بنشینید و با چند کلیک منتظر بمانید تا کارشناسان این مرکز خود را به درب منزل شما برسانند و گوشی را برای تعمیر با خود ببرند.

تعمیرات موبایل غیرحضوری، راه حلی آسان، سریع و بی‌دردسر

نحوه ثبت درخواست تعمیر موبایل در موبایل سلام ، به این شکل است که در ابتدا وبسایت شده و به صفحه درخواست تعمیر می‌روید. در این صفحه یک فرآیند چند مرحله‌ای را باید طی کنید تا درخواست ثبت شود. در ابتدا باید مشخص کنید که دستگاه شما موبایل ، تبلت یا ساعت هوشمند است و سپس باید برند دستگاه و مدل را از داخل لیست مربوطه انتخاب کنید.

بعد باید رنگ دستگاه خود را نیز مشخص کنید. پس از آن لیستی از مشکلات مرتبط با دستگاه به شما نشان داده خواهد شد. به عنوان مثال ایراد در سوکت شارژر، میکروفون، دوربین جلو، شکستگی گلس و چندین مورد دیگر در این لیست مشاهده می‌شود. حتی اگر از مشکل دستگاه خود خبر ندارید باز هم جای نگرانی نیست چرا که گزینه‌ای برای این مسئله در این مرحله تعبیه شده و با انتخاب آن، مرکز پس از معاینه قیمت و زمان را به شما اعلام خواهد کرد.

شما با انتخاب مشکل مورد نظر باید منتظر بمانید تا برآورد قیمت و زمان تعمیر سریعا در همان صفحه سایت به اطلاع شما برسد . اگر با قیمت و زمان اعلام شده موافق باشید، باید سفارش را ثبت کنید. کارشناسان به آدرس ثبت شده شما خواهند آمد و دستگاه را از شما تحویل می‌گیرند.

در طول فرآیند تعمیر از طریق پنل پیشرفته موبایل سلام می‌توانید از وضعیت گوشی خود آگاه شوید. پس از این که فرآیند تعمیر به پایان رسید، دستگاه شما مجددا به شما تحویل داده خواهد شد و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

در صورتی که تا دو ماه بعد ، مشکل گوشی شما حل نشد، می‌توانید مجددا آن را به مرکز موبایل سلام برگردانید چرا که این استارتاپ گارانتی دو ماهه برای تعمیرات خود ارائه می‌دهد و شما را حتی پس از فرآیند تعمیر تنها نخواهد گذاشت.

کلام آخر

در این مطلب نگاهی به خدمات یکی از استارتاپ‌های برتر تعمیرات موبایل انداختیم. همچین با خدمت ویژه این استارتاپ و نحوه ثبت درخواست تعمیرات غیرحضوری آشنا شدید. هر مشکلی که در گوشی و تبلت شما مشاهده می‌شود را می‌توانید با موبایل سلام حل کنید چرا که این مرکز تمام مشکلات گوشی‌ها و تبلت‌ها را پیش‌بینی کرده است.

نظر شما