سفر به ۳ مقصد زیبای استانبول، دبی و مالزی

۱۳۹۹/۰۱/۱۰ - ۱۲:۳۷:۰۵
کد خبر: ۹۸۲۳۹۷
سفر به ۳ مقصد زیبای استانبول، دبی و مالزی
3 مورد از محبوب ترین شهر های گردشگری در دنیا؛ استانبول، دبی و مالزی هستند. با بررسی این سه تور محبوب و بر آورد هزینه­هایشان در ادامه­ ی این مقاله می­ خواهیم سفر ارزان به این مقاصد محبوب را بررسی کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سفر کردن یکی از تفریحات مورد علاقه ی هر شخصی می ­باشد، سفر ارزان هم که یکی از جذاب­ترین گزینه ها برای سفر است.

پر طرفدار ترین تور های خارجی

اگر طرفدار سفر هستید، حتما می ­دانید که تور مالزی، تور استانبول و تور دبی همواره از پرطرفدارترین تور های خارجی برای ایرانیان هستند. سفر کردن یکی از تفریحات مورد علاقه ی هر شخصی می ­باشد، سفر ارزان هم که یکی از جذاب­ترین گزینه ها برای سفر است. چه چیزی بهتر از اینکه از سفرتان لذت ببرید و هزینه­ های سفرتان هم زیاد نشود؟ 3 مورد از محبوب ترین شهر های گردشگری در دنیا؛ استانبول، دبی و مالزی هستند. با بررسی این سه تور محبوب و بر آورد هزینه­هایشان در ادامه­ ی این مقاله می­ خواهیم سفر ارزان به این مقاصد محبوب را بررسی کنیم.

معرفی تور دبی

دبی یکی از مدرن ترین و محبوب ترین شهرهای گردشگری دنیاست که در همسایگی ایران قرار گرفته است. سالانه تعداد زیادی ایرانیان به این شهر سفر می کنند. تمامی امکانات دبی به وجود آمده­اند تا به شما حس لوکس و مدرن بودن هدیه کنند. شاید سالانه میلیون­ها گردشگر از اروپا، آمریکا و در مجموع سراسر دنیا به دبی سفر می­کنند تا این حس متفاوتی که دبی به گردشگران هدیه می­کند را تجربه کنند.

با تمام این ها در دبی شما هرچقدر دست و دلبازی کنید، بیشتر می توانید رویاهایتان را واقعی کنید. در این نگین زیبای خاورمیانه امکانات بی نظیری برای به وقوع پیوستن آرزوهای گردشگران وجود دارد. مثلا فرقی نمی کند که آرزویتان گرفتن مراسم ازدواج بر بلندی های ارتفاعات برج خلیفه باشد یا پریدن از بلند ترین برج جهان، در دبی همه چیز دست یافتنی است.

دبی مقصدی لوکس و گران بخصوص برای گردشگران ایرانی به حساب می آید چرا که در دبی بهترین تفریحات، لوکس ترین جاذبه ها، مراکز خرید و هتل ها وجود داشته و گردشگران برای سفری چند روزه به این شهر هزینه های بالایی را می بایست پرداخت کنند. اما همواره راه هایی وجود دارد تا از این هزینه ها کاسته شده و گردشگران تجربه سفری ارزان به دبی را داشته باشند.

آب و هوای دبی

با توجه به آب و هوای دبی اگر قصد دارید در فصل زمستان تور دبی را خریداری کنید خوب است بدانید که در این مدت بخاطر هوای مطلوب دبی، شلوغ ترین فصل این شهر هم هست و شما در میان انبوهی از گردشگران باید در شهر قدم بزردازید، علاوه بر این افزایش چشمگیر هزینه تور دبی به علت افزایش قیمت بلیط هواپیما، هتل و غیره چیزی است که باید در زمستان توقعش را داشته باشید.

چند مورد از لوکس ترین چیزهایی که تنها در دبی خواهید دید:

  1. بوگاتی ویرون که یک ماشین لوکس و گران قیمت در تمام جهان به شمار می­رود  به عنوان تاکسی در دبی استفاده می شود.
  2. ایرلاین امارات یکی از لاکچری ترین های سوئیت های فرست کلاس در تمام دنیا را دارد. در این سوئیت ها امکاناتی از قبیل، صندلی های چرمی که به یک تخت راحت و کامل تبدیل می­شوند، درب های کشویی که برای حفظ حریم خصوصی تعبیه شده­اند، و یک حمام که می­توانید در طول پرواز از آن استفاده کنید، یک بسته لوازم آرایشی و بهداشتی از برند های محبوب، قرار داده­اند.
  3. منطقه­ی لوکس پالم که مجموعه ای از جزایره­ی مصنوعی هستند به شکل یک درخت نخل طراحی شده­اند و برخی از صاحبان خانه­های لوکس این مناطق فوتبالیست ها و افراد معروفی هستند، مانند دیوید بکام.
  4. یک معبد به شکل زیگورات از طریق یک سرسره­ی هیجان انگیز آبی با ارتفاع 100 کیلومتر شما را به سمت یک کانال شیشه ای پرتاب می کند. این کانال در داخل استخری پر از کوسه قرار گرفته است. اگر دوستدار هیجان های لوکس هستید در سفر به دبی این سرسره آبی را از دست ندهید
  5. خودپردازهای طلا تنها دبی واقع شده اند. این ماشین ها که طلای خالص تحویل می دهند، با هدف سرمایه گذاری در طلا مابین مردم ساخته شده است.
  6. تنها هتل 7 ستاره در روی کره زمین، برج العرب است. حتی اگر برای قدم زدن در اطراف این برج بروید نیازمند اجازه و رزرواسیون هستید. این برج هم در یکی از جزیره های مصنوعی دبی ساخته شده است
  7. از لوکس ترین و مجلل ترین موارد در دبی می توان به ماشین های دو منظوره اشاره کرد. این ماشین ها هم آبی و هم خاکی هستند. وزیر شاهزاده دبی تنها 6 تا از این ماشین های با سرعت بالا، مدل جیمز باند را سفارش داده است. این ماشین های دو  منظوره هم در دریا و هم در خشکی قابل استفاده هستند.
  8. تور مالزی

شاید جمله­ی "مالزی کشور تضادها است" تعریفی درست و بجا از مالزی باشد. در این کشور سنت، مدرنیته به خوبی با هم در آمیخته­اند و تور مالزی را در شمار جذاب­ترین مقاصد گردشگری قرار داده است. گردشگری مالزی شامل قدم زدن در محله های چینی های و چشیدن غذاهای محلی مختلف باشد یا بازدید از برج های دوقلوی پتروناس. سفر به مالزی می­تواند حتی بازدید از جزایر زیبای مالزی با سواحل شفاف و چشم انداز های زیبای آن باشد. مالزی مناطق وسیعی از طبیعت بکر و  دست نخورده و همچنین  میراث تاریخی بسیار غنی و  زندگی شهری مدرن و پر زرق و برقی را شامل می­شود.

جاذبه های گردشگری مالزی

1.جزیره پانگکور لَوت

یکی از بهترین تفریگاه ها و استراحتگاه های مالزی در ساحلی پودری است. در این جزیره شما شاهد چشم انداز بی نظیری از اقیانوس خواهید بود که توسط نخلستان های زیبایی احاطه شده است. میهمانان جزیره ی پانگکور لُوت در ویلاهایی لوکس و زیبایی اقامت خواهند داشت و کارکنان این محل با وسواس و دقت خاصی خدمات بی نظیری به میهمانان ارائه می کنند.

2.تپه گنتینگ هایلَند

بلندی های گنتینگ یکی از بزرگترین و بهترین مجموعه های تفریحی دنیا هستند که در کوهستان تایتیوانگسا ساخته شده است. مجموعه ای سرزنده که مملوء از امکانات سرگرمی و تفریحی مانند پارک های تفریحی، هتل های بزرگ و بی نظیر است و کنسرت ها و شب زنده داری های پر جنب و جوشی نیز در این مکان بر گزار می شود و گردشگرانی را از اقصی نقاط جهان به سمت خود می کشاند. دسترسی به این محل از طریق تله کابین امکان پذیر است که یکی از خارق العاده ترین چشم انداز ها را به نمایش می گذارد. یکی از جاذبه های گردشگری تمام عیاری که در تور مالزی نباید فراموش کنید، احتمالاً ارتفاعات گنتینگ می باشد..

در مجموع، تور مالزی، جالب و شگفت انگیز است، تفریحات و ماجراجویی هایی دارد که با هر سطح درآمدی به راحتی می‌توان با خریداری کرد. و هزینه ی این تور هم به نسبت خیلی از مسیر های آسیا معقول و مقرون به صرفه است.

تور استانبول

یکی از محبوب ترین تور هایی که در  تمام فصول سال مسافران زیادی را به سمت خود جذب می کند تور استانبول از مقاصد ترکیه است. این شهر جاذبه های دیدنی متعدد و متنوع و فروشگاه هایی از معروف ترین برند های دنیا برای خرید دارد و همین دلیلی محکمی است که سالانه تعداد زیادی از افراد به خصوص گردشگران ایرانی ها تور استانبول را خریداری کنند.

برگرفته از وب سایت آژانس مسافرتی گلفام سفر به آدرس اینترنتی https://www.golfamsafar.com

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز