۸ محکوم به قصاص در چهارمحال و بختیاری بخشیده شدند

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۲:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۰۰۲۷۰۹
۸ محکوم به قصاص در چهارمحال و بختیاری بخشیده شدند
رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: با همت مسؤولان حوزه­‌های قضائی سراسر استان و با گذشت اولیای دم، 8 محکوم به قصاص طی سال 98 از مجازات رهایی یافتند.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ احمدرضا بهرامی با بیان اینکه آمار صلح و سازش و مختومه شدن پرونده­‌ها در سراسر استان در حد مطلوبی است، گفت: بر اساس آرای صادره قطعی، مقرر شده بود که در طی سال 98 احکام 8 محکوم به قصاص در برخی از حوزه­‌های قضایی اجرا شود.

وی ادامه داد: با میانجی‌گری رؤسا و دادستان­‌های حوزه­‌های قضائی و شوراهای حل اختلاف و با بهره‌گیری از ظرفیت معتمدان و ریش سفیدان محلی، با بخشش و رضایت اولیای دم، محکومان فوق از مجازات قصاص رهایی یافته و به آغوش خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری افزود: از 8 فقره پرونده محکوم به قصاص، سه فقره متعلق به حوزه قضائی شهرستان شهرکرد و مابقی مربوط به شهرستان­‌های سامان، فارسان، کوهرنگ، بن و خانمیرزا هرکدام یک فقره بوده که پس از گذشت اولیای دم تمام پرونده­‌ها مختومه شد.

این مقام قضائی در پایان با اشاره به اینکه دادگستری کل چهارمحال وبختیاری با بهره­‌گیری از تمامی ظرفیت­‌ها، تلاش وافری را در راستای مصالحه و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی انجام می­‌دهد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با ترویج و اشاعه فرهنگ بخشش و گذشت در جامعه، شاهد کاهش جرائم و تقویت هرچه بیشتر صلح و سازش در میان مردم باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز