پاره شدن طناب دار از گردن مرد قاتل

۱۳۹۹/۰۴/۱۰ - ۱۳:۲۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۲۲۴۹۲
پاره شدن طناب دار از گردن مرد قاتل
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از بخشش محکوم به قصاص با تلاش ستاد تالیف قلوب کرمانشاه و گذشت اولیای دم خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ جبار تجری در تشریح جزییات این پرونده اظهارکرد: سال 1391 جوانی در یکی از شهرستان‌های کرمانشاه که به خواستگاری دختر موردعلاقه اش رفته بود، بنا به دلایلی با پدر دختر درگیری لفظی پیدا کرده و این درگیری منجر به نزاع بین دو طرف می‌شود.

او بابیان اینکه در این درگیری خواستگار جوان به قتل می‌رسد، تصریح کرد: پس از ورود مراجع انتظامی و تشکیل پرونده‌ مقدماتی و دستگیری قاتل و اعزام به دادسرای شهرستان، بازجویی‌های اولیه و تکمیل پرونده انجام و نهایتا حکم قصاص قاتل صادر می‌شود.

رئیس ستاد تالیف قلوب استان کرمانشاه ادامه داد: این پرونده به درخواست خانواده‌ قاتل و دستور دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب، سال ۱۳۹۴ به ستاد تالیف قلوب ارجاع شد.

او تاکید کرد:  اعضای ستاد پس از تشکیل جلسات متوالی در شهرستان و مرکز استان و تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه، سرانجام رضایت بی قید و شرط این خانواده را اخذ کردند و پرونده‌ای دیگر ختم به خیر و سازش شد.

تجری گفت: ترویج فرهنگ گذشت، بخشش و فداکاری موجب تقویت مهر و محبت و نوع دوستی در جامعه می‌شود و کاهش جرایم وآسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد.

نظر شما