میلاد روان خبر داد:

تصویب اساسنامه کمیسیون های ملی و استانی سمن ها

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۵:۴۴:۰۷
کد خبر: ۸۱۶۲۱۱
تصویب اساسنامه کمیسیون های ملی و استانی سمن ها
سخنگوی مجمع ملی سازمانهای مردم نهاد جوانان کشوراز برگزاری دومین جلسه اعضای هیئت رئیسه مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ; میلاد روان با اشاره به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری که جوانان کشور را خطاب قرار دادند، گفت: مقام معظم رهبری خط و راه ما را مشخص و وظایفی که جوانان در چهله دوم انقلاب اسلامی باید بر دوش بگیرند را روشن کردند و مهم ترین وطیفه ما را گسترش امید و زدودن ناامیدی ها تعیین کردند.

او افزود:مهمترین موضوع در جلسه امروز تصویب بندهای  اساسنامه کمیسیون های تخصصی سازمان های مردم نهاد جوانان در بخش کشوری و استانی بود که انشاالله با یک ویرایش نگارشی ابلاغ خواهد شد.

اوگفت :تلاش ما این است که همه سمن های جوانان در حوزه سیاست گذاری و رفع مشکلات، همکاری و فعالیت داشته باشند که این امر مهم ترین هدف کمیسیون ها است.

روان تاکید کرد:وقتی تعداد فکر ها بیشتر شود قطعاً مشکلات بهتر دیده و راحت تر حل می شوند، به این دلیل حوزه ها را تقسیم بندی کردیم و در 9 کمیسیون ملی به نام های کمیسیون کارآفرینی و اشتغال زایی، کمیسیون ازدواج و امور بانوان و خانواده، کمیسیون فرهنگی هنری و ورزشی، کمیسیون آسیب های اجتماعی بهداشت و سلامت، کمیسیون گردشگری و محیط زیست، کمیسیون علمی پژوهشی و آموزشی، کمیسیون اعتقادی مذهبی و محرومیت زدایی، کمیسیون رسانه ارتباطات و فضای مجازی و کمیسیون حقوق شهروندی، در خدمت نمایندگان کشوری هستیم.

او ادامه داد: دراین جلسه تصمیم گرفته شد در هر استان بین دبیران سمن ها، کمیسیون‌هایی در راستای کمیسیون‌های ملی تشکیل شوند که کم و کیف آن در آیین نامه آورده شده و تقریباً همان موارد قانونی و اساس نامه ای که برای کمیسیون های ملی دیده شده برای کمیسیون های استانی نیز در نظر گرفته شده است.

او گفت:تلاشمان این است تا قبل از پایان سال اولین جلسه کمیسیون ها که در آن روسای آن ها انتخاب می شوند را برگزار کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز