مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام :

تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال است

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ - ۱۴:۵۷:۰۴
کد خبر: ۹۱۲۱۹۵
تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتبال است
مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه تیم فوتبال بانوان این شرکت ویترین فوتبال استان است،گفت: تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام تنها نماینده استان در لیگ برتر است

به گزارش برنا از ایلام ؛ شهریار داری پور" در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه پالایشگاه گاز ایلام در جهت مسئولیت های اجتماعی خود از ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف حمایت کرده است،افزود: این شرکت برای پرورش استعدادهای ورزشی فوتبال بانوان در استان تلاش‌های گسترده ایی انجام داده به نحوی که تیم فوتبال بانوان این پالایشگاه در اولین بازی این فصل در مقابل تیم ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی رسید و با برنامه‌ریزی انجام شده امید است این تیم بتواند در لیگ برتر امسال به جایگاه واقعی خود برسد.

او با اشاره به اینکه تیم پالایشگاه گاز ایلام برای تیم ملی، بازیکن می سازد، اظهار داشت: با وصف آنکه اغلب بازیکنان اهل استان بوده و اولین بازی باشگاهی خود را با تیم این شرکت تجربه کرده اند طی سنوات گذشته و سال جاری چند بازیکن به عضویت تیم ملی فوتبال بانوان درآمده اند. 

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه وجود این تیم در استان می تواند منشا شور و نشاط اجتماعی در بین بانوان باشد و از آسیب های اجتماعی جلوگیری نماید، ابراز امیدواری کرد مسئولان، رسانه های استان و جامعه ورزشی وجود این تیم را قدر بدانند. 

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در این دیدار گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان متولی امور ورزش از تیم فوتبال بانوان پالایش گاز ایلام پشتیبانی و حمایت خواهد کرد.

" مظفر علی شائی" افزود": انتظار می‌رود پالایشگاه گاز ایلام علاوه بر تیم فوتبال بانوان، دیگر رشته‌های ورزشی را حمایت کند.

وی ابراز امیدواری کرد با کمک مسئولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بتوان با رایزنی با وزارت نفت، اعتبارات حوزه ورزشی را افزایش دهند تا پالایشگاه بتواند قدمهای بهتری برای ورزش استان بردارد.

وی با اشاره به اینکه انتظار است پالایشگاه گاز ایلام پرچمدار توسعه ورزش فوتبال استان شود،تصریح کرد:تلاش شرکت پالایش گاز ایلام برای نگهداشت تیم فوتبال بانوان در لیگ برتر قابل تقدیر است. 

در این دیدار راهکارهای تشویق بانوان برای حضور در مسابقات خانگی تیم فوتبال بانوان پالایشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیر کل  ورزش و جوانان استان ایلام ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی های مناسب بتوان این امر را محقق نمود.

 

نظر شما