تدریس خصوصی در منزل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت

۱۳۹۹/۰۵/۲۵ - ۰۹:۳۶:۰۸
کد خبر: ۱۰۴۳۹۷۳
تدریس خصوصی در منزل با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت
در حال حاضر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در امتحانات، رفع اشکال و یادگیری پایه ای دروس مختلف است. معلم های خصوصی خوب شاگردهای خودشان را به سمت موفقیت هدایت می کنند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در حال حاضر استفاده از کلاس های تدریس خصوصی یکی از بهترین راهکارها برای موفقیت در امتحانات، رفع اشکال و یادگیری پایه ای دروس مختلف است. معلم های خصوصی خوب شاگردهای خودشان را به سمت موفقیت هدایت می کنند.

به نسبت سایر امکانات آموزشی موجود، استفاده از کلاس های تدریس خصوصی برای رفع اشکال، یادگیری پایه ای دروس مختلف و موفقیت در امتحان و کنکور می تواند مزایای زیادی داشته باشد. در کلاس های تدریس خصوصی که توسط اساتید مجرب سایت ایران مدرس برگزار می شود، خود استاد و معلم خصوصی اشکالهایی که شاگرد دارد را تشخیص داده و آنها را برطرف می کند. در بسیاری از مواقع خود شاگرد هم نمی داند به چه دلیل نتیجه خوبی در امتحان نمی گیرد. ممکن است اشکالات به پایه های قبلی برگردد و یا مثلا اگر دانش آموزی در درس فیزیک نتیجه خوبی نمی گیرد ممکن است استفاده درست از فرمول های ریاضی برای حل مسائل را بلد نباشد. کتاب کمک آموزشی و فیلم آموزشی هم می تواند کمک کننده باشد ولی به نسبت این موارد، کلاس های خصوصی مزیت های بسیار زیادی دارد و به مقدار بسیار بیشتری می تواند کمک کننده باشد.

1- مزیت های استفاده از کلاس های تدریس خصوصی

در این بخش تعدادی از مزیت های مهم استفاده از کلاس های تدریس خصوصی آنلاین و حضوری ارائه می گردد. کلاس های تدریس خصوصی برای پیشرفت در درس و تحصیل واقعا مفید و موثر است.

1-1- امکان برگزاری در منزل

یک مزیت بسیار مهم برای کلاس های خصوصی به نسبت کلاس های مدرسه و دانشگاه و یا کلاس هایی که در آموزشگاهها برگزار می شود این است که امکان برگزاری این کلاس ها در منزل وجود دارد. منزل خود شاگرد معمولا جو راحت تری دارد و امکان پذیرایی مختصر هم فراهم است. نکته مهم دیگر اینکه شاگرد با لباس راحت تر و در زمان مناسبتری در کلاس حاضر می شود و در نتیجه یادگیری بهتر اتفاق می افتد. همچنین اینکه در ایام امتحانات وقت شاگرد برای رسیدن به کلاس در مسیر تلف نمی شود و در نتیجه می تواند بهترین بازدهی را برای ایشان داشته باشد. در سایت تدریس خصوصی ایران مدرس لیست کاملی از معلم های خصوصی را می توانید مشاهده کنید و برای برگزاری کلاس های تدریس خصوصی در منزل با ایشان تماس بگیرید. در مجموعه ایران مدرس شماره تماس مستقیم و بدون واسطه اساتید هم ارائه شده است.

1-2- انعطاف بسیار زیاد کلاس های خصوصی

علاوه بر مواردی که در بالا گفته شد، کلاس های خصوصی ویژگی بسیار خوب دیگری هم دارند که آن را از کتاب کمک آموزشی و یا هر فیلم آموزشی خوبی متمایز می کند. سطح کلاس ها قابل تغییر است و انعطاف بسیار زیادی دارد. استاد و معلم خصوصی ابتدای کلاس از شاگرد خودش سوالاتی را می پرسد تا بداند که ایشان در چه حدی درس را بلد هستند و درسی که ارائه می کند متناسب با سطح دانسته ها و سطح سواد شاگرد است. در واقع در این کلاس ها معلم خصوصی خودش را با شاگرد هماهنگ می کند و مطالب را به گونه ای ارائه می نماید که از مفید بودن آن مطمئن باشد. در نتیجه بازدهی این کلاس ها تضمینی و حتمی است مکر اینکه شاگرد خودش همکاری نکند و یا کلاس ها را خیلی دیر شروع کرده باشد. اساتید ایران مدرس با تجربه بالایی که دارند بهترین کیفیت را برای کلاس های خصوصی ارائه می نمایند.

1-3- انتخاب معلم خصوصی توسط خود شاگرد

شاید تمام دانش آموزان و دانشجویان این تجربه را داشته اند که در کلاس های مدرسه یا دانشگاه از نحوه تدریس یک استاد راضی نبوده اند ولی با امضا جمع کردن و شکایت کردن به مدیر مدرسه و یا رئیس دانشگاه هم راه به جایی نبرده اند. در کلاس های تدریس خصوصی چنین مشکلات و معضلاتی اصلا وجود ندارد. معلم خصوصی توسط خود شاگرد و یا والدین ایشان انتخاب شده و در صورتی که نحوه تدریس استاد و معلم خصوصی مناسب نباشد در اسرع وقت با استاد دیگری کلاس هماهنگ می شود. در سایت ایران مدرس لیست کاملی از مدرسین و اساتید تدریس خصوصی همراه با سوابق تدریس و رزومه کاری ایشان ارائه شده است و می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه یک معلم خصوصی خوب را از این سایت انتخاب نمود. انتخاب معلم خصوصی توسط خود شاگرد باعث می شود بازدهی کلاس های خصوصی به میزان بسیار زیادی افزایش یابد.

1-4- فضا و جو راحت کلاس برای پرسیدن سوال

بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان که پایه درسی ضعیفی دارند معمولا در کلاس های خودشان در مدرسه و دانشگاه حرف نمی زنند و در گوشه ای ساکت می نشینند. این افراد معمولا جرات پرسیدن سوال را هم ندارند چرا که در دروس مختلف ضعیف هستند و ترس از مسخره شدن دارند. به علت تجربیات ناموفقی که داشته اند، این دانش آموزان و دانشجویان اشکالات خودشان را هم نمی پرسند و به کل از درس عقب می افتند. در کلاس های خصوصی می توان این اشکالات اساسی را برطرف نموده و اعتماد به نفس از دست رفته را بازگرداند. در این کلاس ها شاگرد ترس از تمسخر ندارد و راحت سوالاتش را می پرسد. در این کلاس ها معلم های دلسوز و خوب سایت تدریس خصوصی ایران مدرس اشکالات پایه ای شاگردهای خودشان را برطرف نموده و ایشان را به مسیر موفقیت باز می گردانند. بنابراین برای چنین شاگردهایی استفاده از کلاس های خصوصی بسیار خوب و کمک کننده است.

1-5- امکان برگزاری در ایام امتحانات و فرجه ها

نکته و ویژگی خوب دیگری که در رابطه با کلاس های خصوصی وجود دارد این است که این کلاس ها را می توان در ایام امتحانات و فرجه ها هم برگزار نمود. معمولا دانش آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات به صورت جدی تری مطالعه و درس خواندن را شروع می کنند. وقتی که مطالعه درس به صورت جدی شروع می شود، در این حالت اشکالاتی که وجود دارد هم خودش را نشان می دهد و نیاز به رفع اشکال بیش از پیش وجود خواهد داشت. در چنین ایامی به استاد و معلم اصلی درس معمولا دسترسی وجود ندارد. در نتیجه در کنار داشتن یک معلم خصوصی بسیار خوب می تواند مفید و موثر باشد. اساتید خوب سایت تدریس خصوصی ایران مدرس با داشتن تجربه بالا و معلومات عالی و به روز برای رفع اشکال در ایام امتحانات هم خدمات تدریس خصوصی را ارائه می کنند. برگزاری کلاس های خصوصی بهترین روش برای رفع اشکال در ایام امتحانات است و وقت شاگرد اصلا تلف نخواهد شد.

2- نحوه استفاده از کلاس های تدریس خصوصی با بالاترین بازدهی

در این بخش به صورت خلاصه مواردی ذکر می شود که با در نظر گرفتن آنها می توان بازدهی کلاس های خصوصی را افزایش داد. بسیار خوب است که کلاس های خصوصی زودتر شروع شود. به این ترتیب احتمال خوب نتیجه گرفتن شاگرد و بهتر نتیجه گرفتن ایشان افزایش خواهد یافت. خود شاگرد هم باید با استاد همکاری نموده و در بازه زمانی بین کلاس ها خوب درس بخواند. داشتن تمرکز بالا در کلاس های خصوصی، برگزار کلاس ها در روزهایی که کلاس های مدرسه و دانشگاه کمتر است، جدی گرفتن کلاس ها و انجام تمرینات و ... هم می تواند در افزایش بازدهی کلاس ها موثر باشد.

3- چگونگی هماهنگ کردن کلاس های تدریس خصوصی با بهترین قیمت

اگر کلاس های خصوصی از همان اوایل ترم هماهنگ شود، چون مدرسین خصوصی وقت آزاد بیشتری دارند نرخ ارزانتری را هم پیشنهاد می دهند. نکته دیگر اینکه از این کلاس ها به صورت نیمه خصوصی هم می توان استفاده کرد تا نرخ مناسبتر شود. کلاس های آنلاین به نسبت کلاس خصوصی حضوری هم نرخ کمتری دارد. در سایت مدرسین خصوصی ایران مدرس اساتید نرخ کلاس ها را هم ذکر کرده اند و می توانید یک معلم خوب با نرخ مناسب انتخاب کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز