حاشیه های فیلم های سال ۲۰۲۰ ایران و جهان

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۱:۵۴:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۹۴۱۲
حاشیه های فیلم های سال ۲۰۲۰ ایران و جهان
فیلم‌ها ساخته شده‌اند و داستان‌هایشان اشتیاق به جذب مخاطب دارند چه از طریق یک مسیر نمایشی سنتی و یا از طریق جریان خلاقانه تر، به عنوان ژانر مستقل و مهمی که در ماه‌های گذشته مورد آزمایش قرار گرفته اند. با این حال، آن‌ها به شما معرفی میشوند ، ما در حال حاضر بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ را توسط سایت Tomatometer، که همه دارای تاییدیه رسمی هستند، رتبه‌بندی می‌کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سال 2020 یک سال آشفته بی حد و حصر بود ، اما با این حال باید ادامه داد. فیلم‌ها ساخته شده‌اند و داستان‌هایشان اشتیاق به جذب مخاطب دارند چه از طریق یک مسیر نمایشی سنتی و یا از طریق جریان خلاقانه تر، به عنوان ژانر مستقل و مهمی که در ماه‌های گذشته مورد آزمایش قرار گرفته اند.

با این حال، آن‌ها به شما معرفی میشوند ، ما در حال حاضر بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ را توسط سایت Tomatometer، که همه دارای تاییدیه رسمی هستند، رتبه‌بندی می‌کنیم.

دانلود فیلم 2020 آپ تی وی

در اوایل سال ۲۰۲۰ در سینما ما شاهد اتفاقات شگفت‌انگیز و بحرانی در فیلم های "پسران بد تا ابد" ، "پرندگان شکاری" و "مرد نامرئی" بودیم.

فیلم "رنگ خارج از فضا" از نیک کیج و فیلم "بیا پیش بابایی" از الیجا وود باعث شدند که مردم در حوزه ژانر مستقل شروع به اظهار نظر کنند. 

در حالی که فیلم "به پیش" به همان خوبی که انتظار می‌رفت بود.

با روی کار آمدن دنیا به صحنه جریان این ها ، هر هفته یک فیلم جدید وجود دارد که به نظر می رسد توجه همه را به خود جلب میکند از جمله فیلم های  "پلتفرم" ، "شرلی" ، "۵ همخون" ، "گستره شب" ، "منفجر کردن" ، "ویلابی ها" و "همیلتون".

ما این لیست را با انتشار دانلود فیلم تحسین برانگیز به روز خواهیم کرد که بازگشایی مجدد سینما ها با موج خوبی ادامه بیابد ، پس با بررسی ، میتوانید بهترین فیلم‌های ۲۰۲۰ را بشناسید. و فراموش نکنید که حتما بهترین فیلم های سال ۲۰۲۰ را با بهترین فیلم های ترسناک سال مقایسه کنید.

در ادامه ، با لیست ما از بهترین فیلم های سال 2020 ، به پیدا کردن فیلم هایی با کیفیت مورد تأیید منتقدان بپردازید ، و آنهایی که می خواهید دوباره ببینید را به یاد داشته باشید . و یادتان نرود در قسمت نظرها نام فیلم مورد علاقه تان در سال ۲۰۲۰ را با ما در میان بگذارید.

دانلود فیلم ایرانی

انتخاب یک فیلم برای تماشا کردن دانلود فیلم ایرانی تصمیم سختی نیست به شرطی که بدانید چه فیلمی را دارید انتخاب میکنید.

این ایده ساده ای است که این لیست را به جلو میبرد، و به طور مداوم در طول سال به روز می شود و به صورت دقیق تنظیم می شود.

به دلیل همه گیری جهانی ( کرونا ) ، جدیدا برخی فیلم ها که هر روز از  انتشار آنها میگذرد و فیلم های برتر دیگر در VOD ( ویدئو درخواستی ضبط شده) هستند ، این یک سال عجیب و چالش برانگیز برای صنعت فیلم است.

اما مانند سال گذشته، ما هنوز تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا شما را در حوزه فیلم‌های تاثیر گذاری که نباید آنها را از دست بدهید و فیلم‌های محبوب دیگری که باید آنها را پیدا کنید، قرار دهیم.

اگر این راه خوب است ما همین را میخواهیم.

از فیلم های ترسناک گرفته تا فیلم های مستند ، باید چیزی در این لیست وجود داشته باشد تا هر چه که سال می گذرد مقصود سینمایی بسیار تخصصی شما را برآورده کند.

ما می دانیم که شما مشغول و گرفتار هستید و در حال حاضر عوامل مختلف زیادی برای جلب توجه شما وجود دارند، بنابراین قول می دهیم وقت شما را تلف نکنیم. 

اینها بهترین فیلمهای سال 2020 هستند.

دانلود سریال آقازاده

حاشیه ­های آش و شکلات در سریال آقازاده

دانلود سریال آقازاده : بدون شک  یکی از جنجالی­ترین صحنه­ های آقازاده تا به این جا صیغه­ی موقت با مهریه­ی شکلات بوده است. سینا مهراد بازیگر نقش حامد برای پردیس پورعابدینی درنقش راضیه، یک کاسه آش می­آورد. برای خوردن این آش کنار هم و تنهایی زیر یک سقف حرف زدن، راضیه متن صیغه­ را می­خواند. سازندگان اثر از جمله حامد عنقا که قبلاً هم تولید محتوای مشابه داشته است، باید به بحث­برانگیز بودن این موضوع اشراف داشته باشند و احتمالاً از تبلیغات منفی بهره برده­اند، اما مسئله این است که بیشتر اطلاعات پخش شده در فضای مجازی راجع به این صحنه، ناقص و در نتیجه نادرست است. چرا که به نظر می­آید همه چیز با یک جمله­ی عربی و یک مهریه­ی ناچیز شکل قانونی و شرعی به خود می­گیرد.

در بعضی از ویدیو­های منتشر شده که این قسمت از سریال را نشان می­دهند، جمله­ی راضیه حذف شده است. او به حامد می­گوید من دختر رشیده­ای هستم و پدر و مادرم فوت کرده­اند. دیدن صحبت­های آن­ها بدون این بخش،  نه تنها از نظر منطقی عجیب است بلکه از نظر فقهی هم نقص دارد. البته مهم­ترین نکته این است که راضیه به طور کلی برای حامد نقش بازی می­کند. شغل راضیه در نقشه­های نیما و اطرافیانش همین مانلی بودن است و اگر مخاطبی این داستان را نداند طبیعی است که به چنین محتوایی اعتراض کند. هر چند ارزش سریال برای خیلی از مخاطبانی که از ابتدا همراه بوده­اند هم پایین آمده است.

بییندگان ثابت آقازاده می­دانند راضیه از ابتدا هدفش برای نزدیک شدن به حامد چه چیزی بوده است. وگرنه این رفتار از یک دختر مذهبی عاقل بعید است. با این که حامد یک کارشناس قضایی است و پرونده­های سنگین و پیچیده را بررسی می­کند، راضیه چنان خوب نقش دختر مذهبی و معصوم را برایش بازی می­کند که متوجه نمی­شود.

در قسمت اول می­بینیم که روز عروسی، راضیه قبل از عقد می­خواهد با حامد صحبت کند اما حامد می­گوید صبر کن بعد از عقد هر چه می­خواهی صحبت کن. با اصرار راضیه صحبت می­کنند و آن­جا راز راضیه برای حامد آشکار می­شود. این صحنه توجیه می­کند به طور کلی حامد برای شناختن شریک زندگی­اش هم شرم دارد.

در جلسه­ی خواستگاری می­بینیم حامد چنان غرق صحبت شده، متوجه آب شدن شمع روی دستش نمی­شود. خود این صحنه هم بستر جنجال و حاشیه بود. چطور ممکن است داغی اشک شمع حس نشود و چسبیدن تکه­ های موم آب شده بعد از مدتی طولانی، آن هم وقتی بقیه یادآوری می­کنند حس شود. این حواس پرتی­های حامد عجیب است. آقازاده­ی مثبت در بقیه موقعیت­ها خیلی زرنگ­تر از این حرف­ها است. انگار طراح می­خواهد نشان دهد او هیچ دختری ندیده و در برابر راضیه دست­پاچه شده است پس برای یک کاسه آش خوردن باید صیغه خوانده شود.

نظر شما