با تبلیغ در گوگل کسب و کار خود را رونق دهید

۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۵۲:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۳۶۸۵
با تبلیغ در گوگل کسب و کار خود را رونق دهید
با توجه به رشد فزاینده ی استفاده ی مردم از شبکه های مجازی، یکی از بهترین و کاملترین روش های تبلیغ، درج تبلیغ در گوگل ادز و بازاریابی کلمات کلیدی کسب و کارها در موتورهای جستجوگر است.

به گزارش برنا، در قرن 21 یکی از ارکان مهم و الزامی موفقیت در دنیای امروز تجارت در فضای مجازی، تبلیغات هدفمند است. با توجه به رشد فزاینده ی استفاده ی مردم  از شبکه های مجازی، یکی از بهترین و کاملترین روش های تبلیغ، درج  تبلیغ در گوگل ادز و بازاریابی کلمات کلیدی کسب و کارها در موتورهای جستجوگر است.

 احتمالا شما می دانید که بهترین و موثرترین موتور جستجوگر در جهان ، گوگل بوده و هر فردی در روز به طور میانگین 7 بار در گوگل جستجو می‌کند و 35 درصد کلیک کاربران بر روی لینک تبلیغات در گوگل ظاهر شده ،  در نتایج مرتبط جستجو است. پس بنابراین، علاوه بر قرار گرفتن در رتبه اول گوگل به سرعت٬ یکی از بهترین و کاملترین روش های تبلیغات ، استفاده از تبلیغات در گوگل ادز (Google Adwords) است. در اینجا میخواهیم خدمات آژانس تبلیغاتی ادوردز20 را شرح دهیم تا شما مشریان عزیز در نهایت شما با  خرید تبلیغات در گوگل به کسب و کار خود رونق ببخشید. اگر در دنیای بازاریابی دیجیتال جستجو گوگل تازه وارد هستید یا فقط می خواهید یک توصیف ساده و انگلیسی از برخی عبارات و ابزارها را به صورت دیجیتال انجام دهید ، به جای درستی سر زدید.

نیازی نیست منتظر بمانید تا سایت جدید شما به طور ارگانیک و در رتبه اول گوگل قرار گیرد. با استفاده از جستجوی پولی می توانید نتایج فوری را مشاهده کنید .

جستجوی پولی

جستجوی پرداخت شده اصطلاحی است که ما برای تبلیغات در لیست موتورهای جستجو از آن استفاده می کنیم. اینها به طور معمول در بالای SERP یا کنار آن ظاهر می شوند و نتایج مفیدی به ارمغان می آروند.

 در حال حاضر گوگل  برچسب کوچک "تبلیغ یا آگهی یا ads" سبز را روی آنها قرار می دهد.

تبلیغ در گوگل

گوگل  تنها موتور جستجو نیست که می توانید این کار را انجام دهید. بینگ همچنین شبکه تبلیغاتی خود را با نام The Bing Network اداره می کند.

جستجوی پولی (PPC) چیست و چرا به آن نیاز دارید؟ "

اما بری توضیح بیشتر و کاملتر در گوگل ادز  تمرکز خواهیم کرد. بیایید نگاهی به نحوه کار آن بیندازیم.

اصول اساسی گوگل ادز

به طور خلاصه ، برخی از کلمات کلیدی را که ممکن است جستجوگر در گوگل  از آنها استفاده کند انتخاب می کنید ، سپس آگهی ای را ایجاد می کنید که بر اساس آن کلمات کلیدی در SERP ظاهر می شود.

مطمئناً شما احتمالاً تنها شرکتی نخواهید بود که می خواهد به افرادی که از این اصطلاحات خاص استفاده می کنند تبلیغات ارائه دهید. شرکت های رقیب می توانند برای همان عبارت جستجو پیشنهاد دهند.

اگر می خواهید تبلیغ شما در صدر گوگل باشد ، باید در برابر سایر بازاریاب ها پیشنهاد دهید که هر بار جستجوگر روی تبلیغ شما کلیک می کند ، چقدر می خواهید به گوگل ادز  بپردازید.

هرچه هزینه بیشتری برای هر کلیک بپردازید ، احتمال نمایش تبلیغ شما در نتایج جستجو بیشتر خواهد بود (به همین دلیل است که جستجوی پولی غالباً PPC نامیده می شود که مخفف Pay-Per-Click است).

با این حال ، و این یک رقم بزرگ است ، برخلاف سایر مدل های پیشنهاد قیمت واقعی ، این فقط بالاترین پیشنهاد نیست که در نظر گرفته می شود. برای تعیین اینکه تبلیغ شما در SERP چقدر بالا است و آیا اصلاً نشان داده می شود یا خیر ، گوگل  چیزی به نام "رتبه تبلیغ" را به آن اختصاص می دهد.

رتبه آگهی چیست؟

Ad Rank معیاری است که گوگل  از آن برای تعیین ترتیب نمایش تبلیغات جستجوی پرداخت شده در SERP استفاده می کند. از طریق راهنمای گوگل ادز  :

"به طور کلی ، آگهی با بالاترین رتبه آگهی در موقعیت بالا و آگهی با رتبه دوم آگهی در موقعیت دوم (با فرض پاک کردن آستانه های مربوطه) و غیره نشان داده می شوند."

مبلغ پیشنهاد شما فقط یکی از پنج عاملی است که برای محاسبه رتبه آگهی مورد استفاده قرار می گیرد. عوامل دیگر عبارتند از:

•           کیفیت تبلیغات و صفحه فرود (نشان داده شده در نمره کیفیت شما )

•           آستانه های رتبه آگهی ، مجموعه ای از آستانه های کیفیت آگهی شما برای واجد شرایط نشان دادن باید به آنها برسد. این موارد می تواند به مواردی مانند موضوع و ماهیت جستجو ، مکان و نوع دستگاه بستگی داشته باشد

•           زمینه جستجو ، از جمله عبارت جستجو ، زمان جستجو ، سایر تبلیغات و نتایج جستجو که در صفحه نشان داده می شوند ، و سایر علائم کاربر مانند مکان و نوع دستگاه

•           افزونه های تبلیغات و سایر قالب های تبلیغاتی: این موارد اطلاعات اضافی است که می توانید مانند شماره تلفن یا پیوندهای بیشتری به سایر صفحات وب سایت خود اضافه کنید.

تبلیغ در گوگل

پیشنهادات

با هر بار کلیک روی تبلیغات خود ، به گوگل ادز  هزینه پرداخت می کنید. به قیمتی که مایلید برای هر کلیک بپردازید  هزینه هر کلیک (CPC) گفته می شود .

شما می توانید حداکثر مبلغ پیشنهاد را انتخاب کنید و اگر گزینه اتوماتیک را انتخاب کنید ، گوگل  مبلغ پیشنهاد را برای شما در بودجه شما انتخاب می کند و از لحاظ تئوری بیشترین کلیک ممکن را در آن بودجه برای شما به ارمغان می آورد.

یک گزینه کمتر معمول دیگر نیز وجود دارد به نام  هزینه هر اثر (CPM) . اینجا جایی است که شما برای هر 1000 بار نمایش تبلیغات خود در SERP به موتور جستجو پرداخت می کنید. کاربر نیازی به کلیک کردن ندارد.

می توانید یکی از این دو روش را انتخاب کنید.

مدتی که برای تبلیغات گوگل لازم است تا به تمام تبلیغات مربوطه که برای یک عبارت جستجو پیشنهاد می دهد ، تصمیم بگیرید که حراجی برگزار می شود یا خیر ، برگزاری آن حراج ، بررسی اینکه کدام تبلیغ ترکیبی از بالاترین پیشنهاد حداکثر + امتیاز کیفیت را ارائه می دهد و در نهایت آن آگهی را در صفحه نتایج ارائه می دهد ، زمانی است که برای نوشتن یک عبارت جستجو در گوگل  و دریافت نتایج لازم است.

که حدود 0.26 ثانیه است.

گزینه های جایگزین گوگل ادز

شبکه بینگ: شبکه بینگ  که قبلاً به عنوان شبکه یاهو بینگ شناخته می شد ، شبکه تبلیغاتی متعلق به بینگ ، بزرگترین رقیب موتور جستجوی گوگل است. تعدادی از شرکای صنفی این شبکه را تشکیل می دهند ، از جمله AOL ، وال استریت ژورنال و Gumtree.

طبق آمارهای  Bing Ads ، شبکه بینگ در حال حاضر 33.9٪ سهم بازار در ایالات متحده و 24.7٪ در انگلیس دارد ، به این معنی است که این تعداد به بخش ناچیزی از جستجوگران می رسد که از طریق گوگل ادز  قابل دسترسی نیستند.

بهینه سازی موتور جستجو (SEO):  این اصطلاح به تمام روش ها ، تاکتیک ها و فرایندهایی گفته می شود که می توانید به وسیله آنها احتمال نمایش و رتبه بندی وب سایت خود را در نتایج جستجوی ارگانیک (غیرپولی) افزایش دهید. اگر از SEO جستجوگر استفاده می کنید ، شاید حتی نیازی به استفاده از جستجوی پولی نداشته باشید. با این حال ، بسیاری از بازاریابان توصیه می کنند که هر دو برای جستجوی بازاریابی بسیار حیاتی هستند و به طور موثر مکمل یکدیگر هستند.

خرید گوگل ادز : 

برای خرید تبلیغات گوگل و اطلاع از قیمت تبلیغات گوگل می توانید با مجموعه ادوردز 20 به آدرس adwords20.com ارتباط برقرار کنید.

نظر شما