معرفی چند تا از بهترین هتل های کانادا

۱۳۹۹/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۹۵۹۷۹
معرفی چند تا از بهترین هتل های کانادا
برخی از بهترین هتل های کانادا که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، از میان هتل‌هایی است که در طبیعت بکر و دست‌نخورده این کشور زیبا قرار گرفته‌اند و فعالیت‌های تفریحی مختلف را با راحتی اقامت در محیطی شیک ترکیب کرده‌اند.

به گزارش برنا، از جنگل‌های بارانی بریتیش کلمبیا تا خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده مونترال، کانادا منزلگاه گستره گوناگونی از هتل‌ها و اقامتگاه‌ها است، از کابین‌هایی در مناطق طبیعی دور افتاده گرفته تا هتل‌های لوکس در دل طبیعت و هتل‌های مدرن در مراکز پر جنب و جوش شهرها. برخی از بهترین هتل های کانادا که می‌خواهیم به شما معرفی کنیم، از میان همین هتل‌ها هستند؛ هتل‌هایی که در طبیعت بکر و دست‌نخورده این کشور زیبا قرار گرفته‌اند و فعالیت‌های تفریحی مختلف را با راحتی اقامت در محیطی شیک ترکیب کرده‌اند.

بهترین هتل های کانادا تور ارزان کانادا

هتل دریک دوون شایر (عجیب و شگفت‌انگیز)

در منطقه پرینس ادوارد و در امتداد ساحل دریاچه انتاریو، هتل دریک دوون شایر قرار گرفته است. این هتل همانند یک کمپ تابستانی برای بزرگترها است؛ البته به جای کلاس‌های هنری و یاد گرفتن پرتاب تیر و کمان، اینجا محل خوردن و نوشیدن خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های خوشمزه، ماساژهای کنار دریاچه و ورزش‌های هوازی دسته‌جمعی است. این هتل شیک و مد روز، حال و هوایی گرم و دوستانه دارد. خوردن غذاهای لذیذ در کنار دریاچه به علاوه امکان شرکت در تورهای بیرون‌گردی در طبیعت و جاذبه‌های فراوان در اطراف مانند ساحل ولینگتون، گالری‌های هنری، محل‌های ماهیگیری و زمین‌های گلف این هتل را به یکی از بهترین هتل های کانادا تبدیل کرده‌اند.

هتل فوگو آیلند این (فوق لوکس)

در این گوشه نادر و دور افتاده از کره خاکی، شما با المان‌های پیرامون‌تان شگفت‌زده خواهید شد: جایی که اقیانوس پهناور و پر آشوب اطلس شمالی و سواحل صخره‌ای جزیره فوگو بیشتر منظره‌های پیش رویتان را تشکیل می‌دهند. هتل فوگو آیلند این از بیرون شاید همانند کانتینرهای سفید حمل بار به نظر بیاید، اما در داخل فضای وسیع و شیک اتاق‌ها همراه با پنجره‌های تمام قد منظره‌ای عالی از بیرون هتل را به مسافران ارائه می‌دهند. تمام فضای هتل حس یک گالری هنری ناب را انتقال می‌دهد؛ بیشتر از همه به خاطر المان‌های طبیعی مانند چوب و پشم. جالب است بدانید سود این هتل برای ارتقای سطح زندگی در جزیره فوگو خرج می‌شود.

گلسیر ویو لاج (بسیار شیک و معروف)

در نگاه اول تجربه اقامت در هتل گلسیر ویو لاج شاید همان چیزی به نظر بیاید که اسم هتل یادآور می‌شود: دیدن منظره‌های خارق‌العاده و نفس‌گیر زمین‌های یخی، یخچال‌های طبیعی و قله‌های برف‌گرفته از پشت پنجره اتاق‌تان. اما اقامت در یکی از لوکس‌ترین هتل های کانادا در قلب پارک ملی جاسپر خیلی بیشتر از این است. با وجود منظره‌های شگفت‌انگیز در بیرون و مقدار زیادی نور طبیعی، شما در این هتل حس بودن در یک اقامتگاه خیلی مجلل اسکی را خواهید داشت. تجربه اقامت در این هتل به شما فرصت می‌دهد مناطق یخی این پارک ملی کانادا را همراه با راهنماهای مجرب و بدون دردسر تجربه کنید. غذاهای اصیل کانادایی شامل صبحانه‌های پر و پیمان و شام‌های سه‌بخشی با منظره یخچال طبیعی آتاباسکا، خستگی نه تنها یک روز، بلکه سال‌ها را از تن شما دور می‌کند.

هتل ویلیام گری (اقامتی رمانتیک)

هتل ویلیام گری در محله مونترال قدیمی جا خوش کرده است، محله‌ای که همچنان خیابان‌های سنگ‌فرش‌شده و افسونش را حفظ کرده و تنها چند قدم با رودخانه سینت لارنس و بندر تاریخی شهر فاصله دارد. اتاق‌های این هتل بزرگ و راحت هستند و به سرویس‌های بهداشتی مدرن با دکوری شیک و با طراحی معاصر مجهز شده‌اند. اسپای هتل و یک قهوه و شیرینی از کافه هتل می‌توانند خستگی یک روز بیرون‌گردی در این شهر زیبا را از تن‌تان دور کنند.

نیمو بی ریزورت

در گوشه جنوبی یکی از جنگل‌های بارانی استان بریتیش کلمبیا، کابین‌های هتل نیمو بی قرار گرفته‌اند؛ کابین‌هایی که بر روی پایه‌ها و به صورت مرتفع از سطح زمین قرار دارند و در زیرشان جریان و امواج آب‌های خلیج حس می‌شوند. در داخل مسافران به تخت‌های فوق‌العاده راحت و دکوری بسیار جذاب و دوست‌داشتنی دسترسی دارند. سرویس‌های بهداشتی و دیگر امکانات این هتل هم از لحاظ مدرن و کامل بودن چیزی کم نمی‌آورند. در بیرون از هتل مسافران به گستره متنوعی از تفریح‌ها شامل تورهای طبیعت‌گردی همراه با راهنما، قایق‌سواری و کایاک‌سواری در میان شیرهای دریایی در حال آفتاب گرفتن در ساحل دسترسی دارند. شاید یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی که هتل نیمو بی را به یکی از خاص‌ترین هتل های کانادا تبدیل کرده است، حال و هوای دوستانه و صمیمی آن باشد؛ بیشتر از هم به این خاطر که این هتل توسط یک خانواده و به صورت شخصی اداره می‌شود و در آن خبری از جو هتل‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیست و همه چیز با توجهی شخصی برای مهمانان انجام می‌شود.

بهترین هتل های کانادا تور ارزان کانادا

قیمت هتل های کانادا

هتل های کانادا را می‌توان به 3 دسته مختلف تقسیم‌بندی کرد: هتل‌های سطح بالا و گران قیمت، هتل‌های عموما قرار گرفته در مراکز شهرها و با قیمت‌های متوسط و در آخر متل‌ها و هتل‌های کم ستاره جاده‌ای. در شهرهای این کشور تمرکز و مخاطب هتل‌ها عموما مسافران تجاری هستند، نه توریست‌ها و گردشگران.

قیمت هتل‌های رده بالا بین 150 تا 500 دلار کانادایی است؛ با این وجود شما با پرداخت حدود 250 دلار برای هر شب می‌توانید یک اتاق دو تخته در یک هتل نسبتا لوکس در بیشتر مکان‌ها بگیرید. برای کسانی که می‌خواهند به یک تور کانادا ارزان بروند، دسته دوم هتل‌ها مناسب‌تر هستند.

هتل های کانادا با قیمت‌های رده متوسط معمولا بخشی از یک مجموعه هتل زنجیره‌ای هستند. با حدود 100 دلار در فصل پر گردشگر سال، شما می‌توانید یک اتاق دو تخته با امکانات مناسب را در این دسته از هتل‌ها بگیرید. این قیمت در شهرهای کوچک توریستی و مشهور و همچنین مراکز شهرهای بزرگ بیشتر است.

مجموعه bestcanadatours پذیرای مسافرین عزیز پس از روزهای کرونایی خواهد بود، ما نیز همچون شما برای پایان روزهای همه گیری ویروس کرونا لحظه شماری میکنیم، جهت دریافت مشاوره از کارشناسان ما با شماره 22225334  تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز