مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۱

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۲۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۴۲۰۴۲
مهاجرت به کانادا در سال ۲۰۲۱
مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا طی سال های اخیر شتاب بسیاری گرفته است. مهاجرت به کانادا از طریق کاری، مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری از پرطرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر هستند.

به گزارش برنا، مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت کانادا طی سال های اخیر شتاب بسیاری گرفته است. مهاجرت به کانادا از طریق کاری، مهاجرت تحصیلی و اخذ اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری از پرطرفدار ترین شیوه های مهاجرتی به کشور کانادا و اخد اقامت کانادا در این سال های اخیر هستند. برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت کانادا، برنامه های گوناگونی وجود دارند که متقاضیان به توجه به شرایط، یکی از آنها را انتخاب مینمایند، زیرا قرار گرفتن در بهترین برنامه مهاجرتی کانادا، شرط اصلی موفقیت متقاضی مهاجرت به کانادا را تضمین مینماید. قوانین مهاجرتی کانادا به علت افزایش روز افزون تقاضای اقامت کانادا در حال تغییر بوده و آگاهی از آخرین قوانین می‌تواند کمک بزرگی به پرونده متقاضیان داشته باشد. برخی پرونده‌های اقامت کانادا می‌توانند طی چند هفته و برخی طی چند ماه به جواب برسند.

قوانین مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت در سال 2021 به شکلی بوده که روشهای مهاجرت به آن همچنان هموار است. کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت زیادی برای مهاجرت به این کشور از روش های گوناگون اقدام می کنند. اخذ اقامت کانادا و مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، کار و سرمایه گذاری روش های اصلی مهاجرت به این کشور هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این سه روش محدود نمی شود. کیفیت بالای زندگی در کانادا و سطح بالای رفاه اجتماعی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به کانادا است. در ادامه اطلاعاتی در خصوص مهاجرت به کانادا در سال 2021  ارائه شده است.

حتما بخوانید: شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار

روند مهاجرت کاری به کانادا چگونه است؟

کانادا  به دلیل تعداد کثیری از موقعیت‌های شغلی، تبدیل به یک قطب مهاجرتی بزرگ در دنیا شده است. بر طبق ابلاغیه دولت این کشور، کانادا خواهان جذب بیش از 1 میلیون مهاجر در سه سال آینده است. قبل از مهاجرت کاری به کانادا باید با برنامه‌های مهاجرتی شغلی به کانادا آشنا شوید. سپس با توجه به شرایط خود نسبت به انتخاب بهترین برنامه اقدام نمایید. در ادامه برنامه‌های مهاجرت کاری به همراه تعریف خلاصه‌ای از هر کدام برای شما آماده شده است، که می‌توانید به وسیله آن‌ها مناسب‌ترین برنامه را برای خود انتخاب کنید.

اکسپرس اینتری (Express Entry)

اکسپرس اینتری یک برنامه مهاجرت کاری به کانادا مناسب نیروهای متخصص است که برای متقاضیان واجد شرایط مجوز اقامت دائمی در این کشور را صادر می‌کند. سیسیتم اکسپرس اینتری بر اساس یک سیستم امتیازدهی به نام CRS صلاحیت متقاضیان برای مهاجرت به کانادا را بررسی می‌کند. امتیازدهی در اکسپرس اینتری به فاکتورهای متعددی مانند، سن، تحصیلات، تجربه کاری و میزان تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی بستگی دارد.

اپلای راحت

شرکت هدف‌سازان بین‌الملل الوند با نام تجاری اِسکورایز Scorize، از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با برگزاری وبینارها و برنامه‌های آموزشی در زمینه مشاوره و اخذ پذیرش و مهاجرت تحصیلی شروع کرد. خدمات این شرکت شامل موارد زیر است:

· مشاوره حضوری و غیر حضوری اپلای و مهاجرت تحصیلی

· اخذ پذیرش تحصیلی و اخذ ادمیشن در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری | اخذ پذیرش فول فاند و با بورسیه بسته به رزومه شما

· برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان، تافل و آیلتس برای مهاجرت

· برگزاری وبینارها و کارگاه‌های آموزشی اپلای و مهاجرت تحصیلی

اخذ پذیرش تحصیلی برای شما‌ | در کمتر از ۱۸ ماه خارج از کشور تحصیلتان را شروع می کنید!

چه سوالی ذهنتان را درگیر کرده است؟

021-22360230

آموزش رایگان اپلای و مهاجرت تحصیلی به صورت ویدئویی:

scorize.com/course

این خبر رپورتاژی است و خبرگزاری برنا محتوای آن را تایید یا رد نمی کند.

نظر شما