چرا لپ تاپ استوک این روزها در بازار پرطرفدار و پرفروش شده است ؟

۱۴۰۰/۰۱/۲۷ - ۱۰:۵۷:۳۹
کد خبر: ۱۱۶۵۷۲۱
چرا لپ تاپ استوک این روزها در بازار پرطرفدار و پرفروش شده است ؟
در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه ی کِی لپ جهت انتخاب و خرید لپ تاپ استوک مناسب با کاربری شما ، می توانید با شماره 02537120 داخلی 1 تماس بگیرید.

به گزارش برنا، در دنیای امروز ، تکنولوژی ، جایگاه بسیار مهمی در زندگی روزمره ی مردم پیدا کرده است. امور درسی و آموزشی ، سیستم های بانکی ، بازار های خرید و فروش و ... همگی به تکنولوژی وابسته اند. این به گونه ای است که داشتن تلفن های همراه هوشمند و خصوصا لپ تاپ ها ، برای هر فرد ، امری مهم و ضروری است. متاسفانه این روزها در کشور ما ، به دلیل نوسانات بالای قیمت ها و تحریم های خارجی ، امکان تهیه ی کالاهای نو و آکبند برای بسیاری از مردم سخت و حتی غیر ممکن شده است. از این رو خرید کالاهای استوک و دسته دوم ، به شرط سالم بودن ، امری معقول است.

منظور از لپ تاپ استوک چیست ؟

در کشور ما ، کالای استوک به معنی کالایی دست دوم و کار کرده می باشد و مردم نسبت به این گونه اجناس ، دید خوبی نداشته و تصورشان از کالای استوک ، کالایی دورریختنی و به درد نخور است. اما حقیقت چیز دیگری است؛ استوک  در زبان خارجی و در بازارهای خارجی مثل اروپا و آمریکا ، به معنای دستگاه هایی می باشد که به دلایل مختلف ، در انبارها ذخیره شده اند. پس می توان نتیجه گرفت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دسته دوم کاملا متفاوت است.

انواع  لپ تاپ استوک کدام است ؟

بسیاری از فروشندگان کالا در سراسر دنیا ، نمونه هایی از اجناس (لپ تاپ) خود را در فروشگاه ها و نمایشگاه های مختلف ، در معرض دید عموم قرار می دهند تا با این کار ، کاربران بتوانند با کالای مورد نظر کار کنند و تصمیم گیری راحت تری در امر خرید لپ تاپ داشته باشند. این لپ تاپ ها ، هرچند که استفاده نشده هستند ، اما به دلیل باز شدن کارتن آنها ، دیگر یک کالای آکبند محسوب نمی شوند و در رده ی لپ تاپ های استوک قرار می گیرند. لپ تاپ های استوک اپن باکس ، به دلیل کم کار بودن و افت قیمتی که دارند ، ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

در اکثر کشور های اروپایی و آمریکایی ، خریداران لپ تاپ های نو ، می توانند بنا به هر دلیلی تا زمانی مشخص ، لپ تاپ خود را مرجوع کرده و مبلغ کالا را دریافت کنند. این لپ تاپ های مرجوع شده ، به دلیل باز شدن جعبه ، دیگر آکبند محسوب نمی شوند و در رده ی لپ تاپ های استوک اپن باکس قرار میگیرند. همانند مورد قبلی ، خرید این لپ تاپ ها ، توجیه اقتصادی بالایی دارند.

علاوه بر موارد بالا ، لپ تاپ های دیگری نیز وجود دارند که در خارج از کشور استفاده شده اند و بنا به دلایل مختلف ، صاحبان آنها قصد فروش آن ها را داشته اند. این موارد نیز در رده ی لپ تاپ های استوک قرار میگیرند.

واردکنندگان ، پس از انجام تست های مشخص و کسب اطمینان از سلامت آنها، این لپ تاپ ها را خریداری کرده و وارد کشور های خود می کنند. لپ تاپ های استوک ، بنا به میزان تمیزی و کارکرد قطعات آنها همچون باتری ، گرید بندی و سپس قیمت گذاری می شوند.

مهمترین دلیل خرید لپ تاپ استوک چیست ؟

مهم ترین دلیل برای خرید لپ تاپ استوک ، قیمت مناسب آن است. در وضعیت کنونی و با افزایش قیمت ها ، قدرت خرید عموم مردم برای خرید اجناس نو کاهش یافته است. خرید یک دستگاه استوک، به شرط اطمینان از سلامت آن ، نسبت به لپ تاپ نو ، صرفه اقتصادی بسیار بیشتری دارد و همین امر باعث شده تا اجناس استوک ، میان مردم و مصرف کنندگان به محبوبیت بالایی برسد. به عنوان مثال شما می توانید با یک بودجه ی مشخص ، یک مدل استوک با مشخصات قوی تری نسبت به یک لپ تاپ نو خریداری کنید.

همانطور که مشخص است ، خرید کالای استوک ، ریسک به مراتب بالاتری نسبت به خرید کالای آکبند دارد. در مورد لپ تاپ هم این مسئله وجود دارد. مهم ترین نکته در خرید لپ تاپ استوک، اطمینان از سلامت قطعات و کارکرد آن می باشد. از آنجا که اعتماد کردن در این موارد ریسک بالایی دارد ، بهتر است لپ تاپ استوک گارانتی دار خریداری کرد. خرید لپ تاپ با گارانتی ، چه بسا با قیمتی بالاتر ، بسیار معقول تر و منطقی تر از خرید لپ تاپ بدون گارانتی و ضمانت، با قیمتی پایین تر می باشد.

کِی لپ + لپ تاپ استوک

برای خرید این لپ تاپ ها چقدر باید هزینه کنیم ؟

موارد متعددی در قیمت گذاری یک لپ تاپ استوک دخیل هستند. اولین مورد در قیمت گذاری یک لپ تاپ استوک ، مشخصات فنی آن می باشد. هرچه مشخصات یک دستگاه بالاتر و قوی تر باشد ، قیمت آن دستگاه نیز بالاتر است. 

مورد دیگری که در قیمت یک لپ تاپ استوک تاثیرگذار است ، میزان تمیزی آن می باشد. هرچند گفتنی است که برای بسیاری از خریداران این محصولات ، قدرت و مشخصات فنی لپ تاپ اولویت بالاتری نسبت به ظاهر آن دارد اما باز هم برای عده ای از کاربران ، ظاهر دستگاه نیز مهم است. فروشندگان کالا های استوک ، محصولات خود را بر حسب تمیزی و میزان خط و خش ، گرید بندی می کنند. هر چه یک دستگاه تمیز تر و ظاهری بهتر و آراسته تر داشته باشد ، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

چگونه این لپ تاپ ها را با ضمانت معتبر تهیه کنیم ؟

خرید این محصولات با وجود مزیت هایی همچون مقرون به صرفه بودن در عین سخت افزار و کیفیت بالا ، به ضمانت ، پشتیبانی و تعهد فروشنده لپ تاپ نیز نیازمند است. فروشگاه اینترنتی کِی لپ (klap.ir) ، با بیش از 12 سال سابقه فعالیت در زمینه محصولات استوک اعم از لپ تاپ استوک ، کیس استوک ، کامپیوتر های آل این وان استوک و ... محصولات خود را با 6 ماه ضمانت و یک هفته مهلت تست به فروش می رساند. انواع لپ تاپ دل ، لنوو ، اچ پی و سایر برندها در این فروشگاه موجود می باشند.

متخصصین نرم افزاری و سخت افزاری مجموعه ی کِی لپ ، تمام بخش های یک محصول را به دقت و به طور حرفه ای تست می کنند و پس از اطمینان از عملکرد صحیح محصول ، آن را روانه ی فروشگاه می کنند تا شما خریدی مطمئن و باکیفیت را با هزینه ای مناسب تجربه کنید.

در سایت این فروشگاه امکان سفارشی سازی و خرید محصول با مشخصات بالاتر نیز امکان پذیر است. همچنین پیش از خرید می توانید تصاویر واقعی محصولات را از طریق پشتیبانی فروشگاه مشاهده فرمایید.

در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان مجموعه ی کِی لپ جهت انتخاب و خرید لپ تاپ استوک مناسب با کاربری شما ، می توانید با شماره 02537120 داخلی 1 تماس بگیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز