خرید آنلاین تک تک لوازم ضروری سیسمونی نوزاد

۱۴۰۰/۰۲/۱۳ - ۱۲:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۱۷۴۰۱۷
خرید آنلاین تک تک لوازم ضروری سیسمونی نوزاد
خرید سیسمونی نوزاد برای خانواده­‌ها با توجه به بودجه و سطح خانوادگی با یکدیگر متفاوت است.

به گزارش برنا، خرید سیسمونی نوزاد برای خانواده­‌ها با توجه به بودجه و سطح خانوادگی با یکدیگر متفاوت است. این کار نباید با چشم و هم‌چشمی همراه باشد در واقع لذت خرید سیسمونی به این است که با آرامش خیال تهیه شود و اصلاً نیازی نیست که تک تک لوازم سیسمونی را بخرید و یا آن را تنها به عهده والدین بگذارید. می­‌توانید بخشی از آن را کمتر به نیاز دارید را از لیستتان حذف کرده و بخشی را خودتان بخرید تا فشار مالی کمتری را متحمل شوید. از جمله لوازم ضروری نوزاد شیشه شیر و پستانک، شیردوش، ناف بند، پوشک، پودر بچه و کرم سوختگی، دستمال مرطوب و ... می­‌توان ذکر کرد که مسلماً نمی‌­توان از آنها چشم­‌پوشی کرد. نکته دیگر اینکه در زمان خرید به جنس و کیفیت کالا توجه کنید. شما می‌­توانید از خرید بعضی از لوازم چشم­‌پوشی کنید اما آنچه که می‌خرید باید جنسی مرغوب داشته باشد تا نوزادتان راحت باشد و دچار حساسیت نشود.

سیسمونی نوزاد

از جمله لوازم که در لیست خرید سیسمونی نوزاد باید در نظر قرار گیرد لوازم بهداشتی او می‌­باشد. به عنوان مثال شما نباید لباس نوزاد خود را با همان پودر یا مایع شوینده که برای لباس خودتان به کار می‌­برید را استفاده کنید زیرا نوزادان پوست حساس­‌تری دارند و یا ممکن است به بوی شوینده آلرژی داشته باشند. بنابراین بهتر است از مایع یا پودر شوینده مخصوص نوزادان که خاصیت لکه‌ ­بری داشته باشد استفاده شود. لوازم حمام کودک از جمله لوازم سیسمونی می‌­باشد که مادران به آن نیاز دارند مانند شامپو سر و بدن که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد و از برند­های معتبر تهیه شود تا پوست کودک را خشک نکند و برای چشم‌هایش سوزش ایجاد نکند. لیف حمام کودک که نرم، لطیف و از جنسی مرغوب تهیه شده باشد، وان حمام، حوله حمام و... از ملزومات لوازم بهداشتی و حمام کودک می‌­باشند که در رنگ، طرح متنوع و برندهای مختلف در بازار موجود می­‌باشند.

سیسمونی دخترانه در طرح‌­ها و رنگ­‌های زیبا

سیسمونی بهپوش شاپ + خرید سیسمونی

از آنجایی که سیسمونی دخترانه و پسرانه از نظر طرح و رنگ با هم فرق دارد بنابراین بهتر است برای تهیه سیسمونی عجله نکنید. اجازه دهید تا مشخص شود که نوزادتان دختر است یا پسر، سپس با خیال راحت اقدام به خرید کنید و با سلیقه خودتان، اتاق کودک خود را با وسایل سیسمونی بیارایید. لازم است که در ابتدا جای لوازم بزرگ‌تر مانند تخت و کمد کودک را مشخص کنید، سپس سایر وسایل فرزند خود را با نظم و ترتیب بچینید. از جمله لوازم تزئین اتاق کودک دخترانه می‌­توان به عروسک دخترانه، فرش یا کفپوش، پادری، چراغ خواب یا آباژور، لوستر، استیکر یا برچسب، سبدلباس، ست جا دستمالی و سطل زباله دخترانه که کیفیت عالی هم باید به همراه داشته باشند میتوان اشاره کرد. همانطور که گفتیم رنگ سیسمونی نوزاد با توجه به جنسیت او با هم فرق دارد اما نه همه رنگ‌­ها. بعضی رنگ­‌ها برای هر دو جنس مشترک می‌­باشد، مانند رنگ بنفش که یکی از سیسمونی­‌های شیک و محبوب می­‌باشد. رنگ زرد که می­‌تواند به صورت تکی و یا ترکیبی با رنگ‌­های دیگر که برای کودکان بسیار جذاب است و طرفداران زیادی هم دارد. رنگ سفید، نارنجی و سبز که در طرح‌­های مختلف در بازار موجود می­‌باشند.

رنگ­‌های مناسب برای سیسمونی پسرانه

مهمترین وجه تمایز سیسمونی پسرانه و دخترانه همانطور که گفتیم رنگ آن می‌­باشد. انتخاب رنگ مناسب برای سیسمونی با توجه به طرح‌­های متنوع و برندهای مختلف یکی از مواردی است که ذهن مادران را به خود مشغول می‌­کند که در نهایت باید یکی از رنگ‌­ها و طرح‌­ها را برای فرزند خود انتخاب کنند. رنگ آبی، قهوه‌­ای، آبی فیروزه‌­ای، خاکستری و کرم قهوه‌­ای، کرم آبی، آبی سفید و... از جمله رنگ‌­های مخصوص نوزادان پسر می‌­باشد. اما اگر دوست دارید زودتر از مشخص شدن جنسیت نوزاد سیسمونی را تهیه کنید می­‌توانید از میان رنگ­‌های مشترک یکی را انتخاب کنید. یکی از مزیت­‌های خرید سیسمونی با رنگ مشترک این است که شما می‌­توانید برای فرزند بعدی خود چه نوزاد پسر و چه نوزاد دختر استفاده کنید. لباس نوزاد یکی از ضروریات وسایل کودک می‌باشد که باید با توجه به فصل خریداری شود. نکته دیگر اینکه در زمان خرید تنها به جذابیت لباس توجه نکنید بلکه جنس نخ و کیفیت آن از هر چیز دیگری مهمتر است. سعی کنید چیزی را خریداری کنید که از بهترین مواد اولیه، بدون حساسیت و آسیب­‌پذیری تولید شده باشد خصوصاً لوازم بهداشتی نوزاد که باید با پوست نوزاد سازگار بوده و ضد التهاب و آرامش‌­بخش باشد.

فروشگاه سیسمونی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

فروشگاه سیسمونی ، فروشگاهی است که وسایل مربوط به نوزاد از جمله لوازم حمل و نقل، لوازم بهداشتی، لوازم تغذیه، لوازم حمام، لباس و... را در خود جای می­‌دهد. چیدمان یک فروشگاه باید بگونه‌­ای باشد که خریداران براحتی بتوانند کالای مورد نیاز خود را به خوبی مشاهده کرده و پس از تأیید و انتخاب رنگ و برند دلخواه، آن را خریداری نمایند. در یک فروشگاه اینترنتی که لوازم سیسمونی را عرضه می­‌کند باید طراحی سایت به گونه‌­ای باشد که کاربر براحتی از روی دسته‌­بندی محصولات، کالای مورد نظر خود را با یک سرچ ساده پیدا کند و از درگاه‌­های پرداختی معتبری بهره‌­مند باشد تا خریدار بتواند با اطمینان از فروشگاه خرید نماید. علاوه بر اینها یک فروشگاه سیسمونی مناسب و خوب سفارش مشتریان خود را در اسرع وقت بدستشان می‌­رساند و در نهایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، اعتبار خود را به مشتریان نشان می­‌دهد. حال تفاوت فروشگاه اینترنتی با یک فروشگاه فیزیکی در این است که خریدار نمی‌­تواند بطور مستقیم محصول یا کالای انتخابی خود را مشاهده کند. بنابراین زمانی که قصد خرید اینترنتی لوازم و محصولات سیسمونی را دارید به یک فروشگاه معتبر که هم دارای نماد اعتماد الکترونیک و هم درگاه بانکی ایمنی دارد اعتماد کنید.

بهپوش، بهترین فروشگاه تخصصی فروش لوازم سیسمونی

سیسمونی بهپوش شاپ + خرید سیسمونی

فروشگاه بهپوش، با 18سال سابقه فعالیت در زمینه لوازم مربوط به سیسمونی و پوشاک بچه‌­گانه، با ارائه محصولاتی متنوع و باکیفیت که آنها را در بهترین و مناسب­‌ترین قمت ارائه می‌­دهد توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. محصولات این فروشگاه مطابق با سلیقه مشتریان در برندهای مختلف مانند مولفیکس، چیپولینو، دی­اس­لند، چیکو و... که هر کدام محصولات مخصوص به خود را دارند را در نظر گرفته است. از جمله لوازمی که می‌­توانید در فروشگاه بهپوش آن را تهیه کنید می­‌توان به ست ناخن­‌گیر نوزاد، قیچی، سوهان، تب­‌سنج، جغجغه، دندان­‌گیر، مکنده بینی، ست قاشق چنگال، بطری شیرخوری، پودر بچه، ساک لوازم بچه، صندلی ماشین و غذای کودک، کالسکه، کریر نوزاد، گهواره و انواع تخت با کلی برندهای گوناگون را برای شما ذکر نمود.

برای آشنایی بیشتر با محصولات ارائه شده فروشگاه بهپوش و نحوه خرید می‌­توانید با مراجعه به وب سایت { فروشگاه اینترنتی سیسمونی بهپوش شاپ به نشانی : behpooshshop.com } اطلاعات لازم را به دست بیاورید. تمامی لوازم سیسمونی و دیگر محصولات این فروشگاه اصل بوده و 7روز ضمانت بازگشت دارد و از دیگر وی ظژگی­‌های بارز این مجموعه پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته می‌­باشد. همچنین می­‌توانید سفارش خود را هم به روش اینترنتی و هم تلفنی ثبت کنید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز