نمایندگی ایران رادیاتور در کرج چه خدماتی ارائه می دهد ؟

۱۴۰۰/۰۲/۱۸ - ۱۱:۰۵:۲۰
کد خبر: ۱۱۷۵۸۴۸
نمایندگی ایران رادیاتور در کرج چه خدماتی ارائه می دهد ؟
تاسیسات لطفی دارای بیش از سه دهه سابقه در زمینه فروش ، نصب ، سرویس و تعمیر محصولات ایران رادیاتور بوده و خدمات خود را علاوه بر شهر کرج در تمام استان البرز ارائه می دهد.

به گزارش برنا، ایران رادیاتور یکی از برند های معروف و شناخته شده در زمینه تولید دستگاه های تاسیساتی شامل پکیج ، اسپیلت ، مشعل ، داکت اسپیلت ، رادیاتور پنلی ، رادیاتور الومینیومی و حوله خشک کن است.

طراحی محصولات این شرکت به گونه‌ای است که در مصرف انرژی به صورت بهینه عمل کرده و با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند.

این شرکت دارای بیش از ۴۰ سال سابقه در زمینه تولید و فروش این محصولات بوده و در سال ۱۳۸۴ توانست پکیج شوفاژ های دیواری و زمینی خود را بازار عرضه کند.

کیفیت تولید این محصولات به دلیل نظارت دائمی و حساسیت زیادی که  انجام می شود به حدی بوده که این کمپانی توانست تولیدات خود را به کشورهای مختلف دنیا صادر کند.

فروش محصولات ایران رادیاتور در سال های اخیر افزایش زیادی داشته است . فروش ، نصب ، سرویس و تعمیر این دستگاه ها کار کاملاً تخصصی بوده و نیاز به مهارت دارد . بنابراین مراکزی با عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در شهرهای مختلف مشخص شده است تا خدمات مربوط به این دستگاه ها توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه ارائه شود .با توجه به اینکه کرج یکی از کلان شهرهای بزرگ و پرجمعیت در ایران به شمار می رود مراکز نمایندگی پکیج ایران رادیاتور در کرج در این شهر فعال بوده و  تاسیسات مرکزی ایران (تاسیسات لطفی) یکی از این نمایندگی ها است.

تاسیسات لطفی دارای بیش از سه دهه سابقه در زمینه فروش ، نصب ، سرویس و تعمیر محصولات ایران رادیاتور بوده و خدمات خود را علاوه بر شهر کرج در تمام استان البرز ارائه می دهد.

 سرویس و تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کرج

- اولویت سرویسکاران تاسیسات مرکزی ایران ، هنگام خرابی قطعات دستگاه های تاسیساتی تعمیر این قطعات به جای تعویض آنها می باشد تا مشتری متحمل هزینه‌های زیادی نشود. تعمیر برد پکیج نیز در این نمایندگی انجام می شود.

- پس از اعزام سرویسکاران به محل مشتری ، سرویسکاران ابتدا دستگاه را کاملا بررسی نموده و آن را عیب یابی می کنند ، سپس هزینه های لازم را برآورد نموده و مبلغ را با مشتری در میان می‌گذارند و در صورت موافقت مشتری ، کار تعمیر را شروع می کنند.

- با توجه به اینکه دانش سرویسکاران به صورت منظم در زمینه‌ی تعمیر پکیج در کرج به روز می شود ،  از جدیدترین روش ها و متدها برای برطرف کردن عیوب دستگاه استفاده می‌کنند.

- از آنجایی که سرویسکاران محصولات ایران رادیاتور  تجربه کافی در زمینه تعمیر دستگاه های مختلف این شرکت را دارند با انواع مشکلات آشنایی داشته و می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن این مشکلات را برطرف کنند.

- استفاده از قطعات اورجینال و اصل دستگاه ها هنگامی که قطعه قابل تعمیر نمی باشد یکی دیگر از خدمات سرویسکاران این شرکت است.

- سرویسکاران علاوه بر راه اندازی و نصب تمامی دستگاه های ایران رادیاتور گارانتی محصولات این شرکت را نیز به مشتریان ارائه می‌کنند.

- در صورتی که پکیج ایران رادیاتور مشتری نیاز به سرویس داشته باشد سرویسکاران این مرکز که به طور تخصصی در زمینه تعمیر و سرویس این دستگاه ها فعالیت می کنند سرویس این دستگاه ها را با هواگیری ، اسید شویی و شستشوی دستگاه انجام داده و باعث جلوگیری از خراب شدن آن در طول سال می شوند.

سخن نهایی

با توجه به اینکه برای عملکرد بهینه دستگاه و افزایش طول عمر آن لازم است که هر ۶ ماه یکبار توسط افراد ماهر و متخصص در این زمینه سرویس شود ، بنابراین توصیه اکید می شود که برای آنکه عمر مفید دستگاه خود را افزایش دهید سرویس دوره ای دستگاه را فراموش نکنید.

در صورتی که هر یک از دستگاه های شما مانند پکیج خراب شده و نیاز به تعمیر دارند می‌توانید یک تماس با این مرکز گرفته تا در کمترین زمان ممکن  سرویسکاران خود را به محل شما اعزام کنند.

تاسیسات مرکزی ایران -    www.tmilofti.ir  - 09125641224

نظر شما